Sport1 Banner

רביעייה ובישול לגיל יצחק ב-1:5 של ראשל"צ על נוף הגליל

גיל יצחק
גיל יצחק | אריאל שלום

החלוץ הלוהט של מנחם קורצקי הוליך את קבוצתו לניצחון ביתי ענק, תוך תצוגת שיא ולהתבססות במקום השני בטבלה. 1:2 למוליכה מכבי פתח תקווה על בית"ר ת"א/בת ים, 0:2 ללוד על אום אל פאחם

(גודל טקסט)

המחזור ה-20 בליגה הלאומית יצא לדרך אחר הצהריים (שישי) עם חמישה משחקים. המוליכה, מכבי פ”ת התארחה בנס ציונה אצל בית”ר ת”א/בת ים וניצחה 1:2. לא רחוק משם, אירחה הפועל ראשל”צ את נוף הגליל והביסה אותה 1:5 עם רביעייה ובישול של גיל יצחק, הפועל קטמון התארחה במושבה אצל הפועל פ”ת ונוצחה 2:0, מכבי אחי נצרת אירחה את רמת השרון וגברה עליה 0:1 ובני לוד פגשה בביתה את הפועל אום אל פאחם והדהימה אותה עם 0:2.


בית”ר ת”א/בת ים – מכבי פ”ת 2:1
אחרי שני הפסדים רצופים, מכבי פ”ת לא רצתה לרשום מעידה נוספת  וזכתה בשלוש הנקודות. המארחת הגיעה למשחק אחרי הפסד 2:0 לקטמון ונוצחה שוב. שחקניו של גיא לוזון עלו ליתרון 0:1 בדקה ה-25, אחרי שתומר לוי הגביה מימין, עידו דוידוב הגיע לכדור ובעט מ-12 מטרים חזק לרשת. חלפה רק דקה והמארחת השוותה אחרי שזכתה בפנדל בגלל עבירה ברחבה, עידו שחר בעט לפינה השמאלית ופנימה – 1:1. בדקה ה-51 החזיר לידור כהן את היתרון למוליכת הטבלה, שחזרה כאמור לנצח.

הפועל ראשל”צ – הפועל נוף הגליל 1:5
מנחם קורצקי השיג ניצחון שני בשני משחקיו כמאמן הפועל ראשון לציון ואחרי ה-0:2 על הפועל עכו, שביסס את מעמדה של הקבוצה במקום השני, הגיע היום הניצחון הגדול. נוף הגליל הגיעה למשחק אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים, אך היום היא הובסה כאמור.


מנחם קורצקי. ניצחון ענק (אודי ציטיאט)

דווקא האורחים עלו ליתרון 0:1 בדקה ה-25, כשגיא דהן חטף כדור, התקדם עד לקו הרחבה ובעט פנימה. בדקה ה-32 השוותה המארחת אחרי שגיל יצחק נגח פנימה  כדור קרן שהוגבה לעברו.חלפו רק ארבע דקות וכבר 1:2 למארחת. גיל יצחק מסר כדור רוחב למיקו ממן, שבעט מהאוויר פנימה. פחות מדקה מפתיחת המחצית השנייה, 1:3 לראשון לציון, אחרי שגיל יצחק התמקם טוב ברחבה ונגח חזק פנימה. גיל יצחק הלוהט הוסיף עוד צמד פרטי בדקות ה-53 וה-78 והשלים רביעייה אישית ובישול בניצחון הגדול. שגיא מלול האורח ספג כרטיס אדום בדקה ה-60.

הפועל פ”ת – הפועל קטמון 0:2
המארחת זכתה בניצחון חשוב על הקבוצה הלא יציבה של זיו אריה. השער הראשון של המארחת נכבש בדקה ה-25. אמאדו סוקונה, מי אם לא הוא, בעט כדור שטוח לרשת. בדקה ה-39, כבר 0:2 לפתח תקווה. סוקונה היה מעורב במהלך בסיומו הגיע הכדור לעומר בוארון שכבש.


אמאדו סוקונה. עוד שער שלו ועוד ניצחון חשוב (אודי ציטיאט) 

מכבי אחי נצרת – הפועל רמת השרון 0:1
האורחת הגיעה למשחק בתקופה טובה אחרי שניצחה שני משחקים ברציפות ןספגה הפסד דרמטי. המארחת ומאמנה ניר ברקוביץ' זכו בניצחון היקר משער של אלון בוזורגי בדקה ה-87.

הפועל בני לוד – הפועל אום אל פאחם 0:2
ניצחון מפתיע לבני לוד ממרתף הטבלה על שחקניו של נועם שוהם. מוראד אבו ענזה ניצל רפיון בהגנת האורחת, וגלגל את הכדור פנימה כבר בדקה ה-11 כדי לקבוע 0:1. ואיל מריסאת מלוד הורחק בדקה ה-35 בכרטיס אדום אבל דווקא בעשרה שחקנים, עלתה המארחת ליתרון 0:2 משער עצמי שכבש בן צעירי בדקה ה-56.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי