חזרה לליגה: 0:1 לבני סכנין על הפועל ראשון לציון בדוחא

אלדד שביט
אלדד שביט | דני מרון

שחקניו של אלדד שביט חזרו למאבק על הכרטיס לליגת העל כשהנחילו הפסד ראשון למנחם קורצקי. קטמון ניצחה 0:2 בעפולה, 0:1 לאחי נצרת על אשקלון, 1:2 לכפר קאסם על הפועל פ"ת

(גודל טקסט)

המחזור ה-22 בליגה הלאומית נפתח אחר הצהריים (שישי) עם חמישה משחקים, הבולט שבהם נערך בדוחא, שם אירחה בני סכנין את הפועל ראשל”צ וניצחה אותה 0:1. הפועל קטמון התארחה בעפולה וניצחה 0:2, הפועל פ”ת אירחה את מ.ס כפר קאסם, האורחת הפתיעה כשניצחה 1:2, הפועל ר”ג פגשה במגרשה את נוף הגליל למשחק שהסתיים ב-1:1, אחי נצרת אירחה קרב תחתית נגד הפועל אשקלון וניצחה 0:1.

בני סכנין – הפועל ראשל”צ 0:1 
הקבוצה של אלדד שביט, שניצבת במקום הרביעי, אירחה את הקבוצה של מנחם קורצקי שבמקום השני וגברה עליה 0:1. זה היה הפסדו הראשון של קורצקי מאז הגיע לראשון לציון, אחרי שפתח עם שלושה ניצחונות רצופים. אחרי הניצחון היקר, המנצחת חזרה לתמונת העלייה לליגת העל. סכנין עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-36. הקשר בהג’את בשיר הקשר השתלט על כדור וירה מ-25 מטרים אל בין החיבורים של מתן עמבר. שער ענק. ראשון לציון נותרה בדקה ה-79 בעשרה שחקנים, אחרי שמתן פלג ספג כרטיס אדום.

הפועל עפולה  הפועל קטמון 2:0 
קרב הקצוות בעפולה הסתיים בניצחון האורחת שבמקום השלישי על נועלת הטבלה שנראית בדרך הבטוחה לליגה השלישית. אחרי עשרה מחזורים בהם לא כבש, הצליח וויליאם אגדה להעלות את הירושלמים ל-0:1 בדקה ה-18. הוא השתלט על כדור ברחבה, ובעט חזק ומדויק לרשת הגבוהה. בדקה ה-75, 0:2 לקטמון. גוני נאור נותר חופשי אחרי כדור קרן במרכז הרחבה ודחק פנימה.


תומר קשטן. ניצחון חוץ יקר ומפתיע (מאור אלקסלסי)

הפועל פ”ת – מ.ס כפר קאסם 2:1
אחרי התבוסה הכואבת בדרבי למכבי פ"ת, המארחת ומאמנה עמיר נוסבאום, אירחו את כפר קאסם ומאמנה תומר קשטן וספגו הפסד ביתי צורב. כפר קאסם עלתה בעקבות ניצחונה למקום החמישי. האורחת קיבלה פנדל מוצדק בדקה ה-14 אחרי עבירה ברחבה, ירדן כהן בעט לפינה השמאלית של ברק לוי ופנימה המארחת השוותה ל-1:1 בדקה ה-26. בנג’מין קוקו הוריד כדור לעברו של עומר בוארון, שבעט מדויק לפינה הרחוקה. הכדור פגע בקורה ונכנס פנימה. האורחת החזירה לעצמה את היתרון בדקה ה-61. ירדן כהן סובב מתוך הרחבה כדור מדויק לפינת שערו של ברק לוי וקבע 1:2, תוך שהשלים צמד פרטי. 


בן זקן. רק תיקו ביתי (אודי ציטיאט)

הפועל ר”ג – נוף הגליל 1:1
הפועל ר”ג ומאמנה בני בן זקן, לא הצליחו לשוב אל מסלול הניצחונות על חשבון הצפוניים, שהגיעו למשחק אחרי התבוסות 3:0 לסכנין ו-5:1 לראשל”צ בשני מחזורים הליגה האחרונים ונפרדו ממנה ב-1:1. בדקה ה-45, על סף השריקה למחצית, עלתה רמת גן ל-0:1, אחרי שאוהד רבינוביץ’ ירה טיל אדיר למשקוף ומשם לרשת. בדקה ה-56 השוותה האורחת ל-1:1. כדור קרן שנהדף מההגנה, הגיע אל קובי מור שבעט לפינה הקרובה ופנימה.

מכבי אחי נצרת – הפועל אשקלון 0:1
קרב תחתית לוהט נערך בעילוט. הקבוצה של ניר ברקוביץ’ שהגיעה למשחק מהמקום ה-14, עלתה בזכות ניצחונה למקום ה-13 כשחלפה לפחות זמנית על פני בני לוד שלא שיחקה היום. האורחת, הפועל אשקלון של מוטי איווניר, שקועה במקום ה-15. אחי נצרת עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-77. אלון בוזורגי ניצל בלבול בהגנה ובעט חזק לפינה הרחוקה ופנימה, שערו השישי העונה.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי