רק 1:1 למכבי פ"ת מול עפולה, ראשל"צ התבססה במקום השני

גיא לוזון
גיא לוזון | אודי ציטיאט

המוליכה אכזבה ונפרדה בתיקו מנועלת הטבלה. הכתומים גברו על ר"ג, צמצמו את ההפרש מהפסגה ל-2 נקודות בלבד ופתחו פער על קטמון, שנכנעה לרמה"ש. 0:5 אדיר לנוף הגליל על ת"א/בת ים, תיקו בין סכנין לאחי נצרת

(גודל טקסט)

המחזור ה-23 של הליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך עם חמישה משחקים מסקרנים, שכרגיל בליגה הזו גם סיפקו לא תוצאות מעניינות. המוליכה מכבי פתח תקווה סיימה ב-1:1 בלבד מול הפועל עפולה האחרונה, הפועל ראשון לציון התקרבה למקום הראשון אחרי שגברה על הפועל רמת גן והפועל קטמון נכנעה 3:2 לעירוני רמת השרון. בנוסף, הפועל נוף הגליל פירקה 0:5 את בית"ר תל אביב/בת ים ובני סכנין ואחי נצרת נפרדו ב-0:0.

מכבי פתח תקווה – הפועל עפולה 1:1
התקופה הלא טובה של המלאבסים נמשכת והיא מעדה מול נועלת הטבלה וערן לוי, שהובילה עד לדקה ה-84 וכבר ראתה את עצמה בדרך להפתעה ענקית, אך לבסוף רשמה משחק ליגה תשיעי ברציפות ללא ניצחון. בדקה ה-25 אופק נדיר העלה את הצפוניים ל-0:1, כאשר שלח וולה נהדר אל הרשת של יוסי גינזבורג, אך דור חוגי איזן בפנדל מדויק שש דקות לסיום.

הנקודה שהשיגה פ"ת מהפסגה והניצחון של הפועל ראשון לציון הקטינו את הפער בפסגה לשתי נקודות בלבד, בעוד האורחת נותרה במעמקי הטבלה והיא סוחבת את כל הליגה על הגב.


דור חוגי (אודי ציטיאט)

הפועל ראשון לציון – הפועל רמת גן 0:2
המארחת של מנחם קורצקי כבר ראתה את עצמה מועדת אחרי משחק קשה וצמוד, אך לבסוף חזרה לנצח. גל לוי בדקה ה-81 אחרי דקות רבות של מתח כבש אחרי שנותר לבד מול השוער וסיפק סיומת נהדרת. בתוספת הזמן הוא השלים צמד אחרי כדור רוחב מצוין של אנס דאבור, ולוי הביא לקבוצתו למרות משחק בינוני שלוש נקודות שצימקו את הפער ממכבי פ"ת בפסגה לשתי נקודות בלבד. ר"ג רשמה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון ונותרה במקום התשיעי.


מנחם קורצקי (דני מרון)

הפועל קטמון – עירוני רמת השרון 3:2
הקטמונים הובילו פעמיים, אך ספגו מהפך כואב ודרמטי והתרחקו מהמקום השני. כבר אחרי ארבע דקות הירושלמים עלו ליתרון אחרי ששרון זיסו דייק כדור עונשין מ-11 מטרים. ההתמודדות הייתה צמודה ובדקה ה-61 הגיע השוויון של האורחת, כשאליאור משעלי נגח פנימה אחרי כדור קרן וכבש שער בכורה במשחק הבכורה שלו.

ואז, שלוש דקות בלבד אחרי שרמה"ש השוותה, היא שוב נקלעה לפיגור. הפעם, זה היה האקס, גל מאיו. בלם קטמון הגיע למצב בעיטה מחוץ לרחבה וסיפק כדור נהדר ועוצמתי אל תוך הרשת. בדקה ה-72 משעלי השלים צמד ושוב השווה, כאשר כבש מקרוב אחרי טעות בהגנה של האדומים. בתוספת הזמן האורחת קיבלה פנדל, אותו ניצל שמעון אבוחצירה, שהעלה את קבוצתו למקום החמישי.

בני סכנין – אחי נצרת 0:0
משחק חלש בדוחא. המארחת של אלדד שביט נעצרה אחרי שני ניצחונות ונותרה במקום הרביעי, כאשר מנגד הנצרתים נותרו במקום ה-14, מתחת לקו האדום. באמתחתה של האורחת 22 נקודות, אחת פחות מבני לוד שנמצאת מקום אחד מעליה.


אלדד שביט (דני מרון)

הפועל נוף הגליל – בית"ר תל אביב/בת ים 0:5
אחרי שלקחו נקודה אחת בלבד בשלושת המשחקים האחרונים, הצפוניים של איתי מרדכי התפוצצו מול הקבוצה של ריימונד אטוולד. בדקה ה-15 רועי שוקרני העלה את המארחת ליתרון אחרי טעות גדולה של עידו שחר, כאשר שתי דקות בלבד לאחר מכן יובל אבידור כבר הכפיל את התוצאה. בדקה ה-29 זה כבר היה 0:3 כשאלון שטורוזברג כבש שער עצמי.

ההצגה נמשכה בדקה ה-70, כאשר ים כהן כבש את הרביעי עם סיומת פנטסטית מתוך הרחבה אחרי כדור רוחב של אחמד קאסום, ובדקה ה-90 גיא דהן חתם את מסכת השערים עם בעיטה חזקה מתוך הרחבה. הניצחון החזיר את נוף הגליל למאבק על הפלייאוף העליון, כשהיא עלתה למקום העשירי עם 31 נקודות, שלוש בלבד מהמקום השישי. ת"א/בת ים במקום השביעי עם 33 נקודות.


איתי מרדכי (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי