פספסה את הפסגה: הפועל ראשון לציון הובכה עם 4:0 אצל בית"ר ת"א

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | דני מרון

הקבוצה של קורצקי הייתה יכולה לעלות זמנית למקום הראשון בליגה הלאומית, אך ספגה תבוסה אדירה. גררו כבש ראשון, אל עביד, ברקוביץ' ובוריס הוסיפו. חן כיכב עם שלושה בישולים

(גודל טקסט)

המחזור ה-24 בליגה הלאומית נפתח הערב (חמישי) עם הפתעה גדולה מאוד – בית"ר תל אביב/בת ים גברה 0:4 בביתה על הפועל ראשון לציון מהצמרת, זאת לאחר שרק בשבוע שעבר ספגה הקבוצה של ריימונד אטוולד 5:0 כואב מאוד מול נוף הגליל.

החבורה הכתומה של מנחם קורצקי עלתה הערב לכר הדשא בנס ציונה כשהיא יודעת שניצחון יעלה אותה לפחות זמנית למקום הראשון, על חשבונה של מכבי פתח תקווה שתשחק רק מחר. עם ארבעה ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים, האורחת הצליחה לייצר כמה מהלכים טובים בדקות הפתיחה, אך מהר מאוד בית"ר ת"א השתלטה על המשחק ובגדול.

לאחר סדרה גדולה של החמצות, מהלך קבוצתי גדול הוליד את השער הראשון במשחק כאשר אייל חן ואדוארדו גררו החליפו מסירות בנגיעה, כשהאחרון היה גם מי שמצא את הרשת של מתן עמבר בדקה ה-31, וקבע את תוצאת המחצית. עם החזרה מחדרי ההלבשה, המקומיים הכפילו את היתרון, זאת לאחר שגררו פספס את הכדור אחרי מסירת רוחב של חן, אך יאהב אל עביד היה במקום הנכון כדי לבעוט לרשת החשופה.


שחקי בית"ר ת"א חוגגים. קונצרט אדיר מול הפועל ראשל"צ (אודי ציטיאט)

ראשל"צ עדיין לא השלימה עם השער השני שספגה, ושלוש דקות לאחר מכן הוציאה כבר כדור שלישי מהרשת – התקפה מסחררת של בית"ר הגיעה לרגליו של עידן שחר, שמצא את אמיר ברקוביץ' בזכות צ'יפ נהדר ולא הותיר לו ברירה חוץ מלכבוש שער. הקצב הנהדר לא נגמר בשלישי, כשבדקה ה-73 חן כבר רשם לעצמו בישול שלישי במשחק, הפעם ליוהו זיא בוריס המחליף, שקבע 0:4 לקבוצתו, אשר נשמר עד שריקת הסיום.

למעשה, בשל העובדה שראשון לציון הפסידה נקודות, המאבק על המקום השני נפתח עוד יותר, כאשר הפועל קטמון עתידה לשחק מחר נגד הפועל אשקלון מהתחתית והיא יכולה לצמק את הפער לחמש נקודות מהכתומים אם תנצח.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי