בתמונת העלייה: בני סכנין דרסה את הפועל ר"ג עם חמישייה, הפועל קטמון מעדה בביתה

שחקני סכנין חוגגים
שחקני סכנין חוגגים | ערן לוף

הקבוצה של שביט התפוצצה עם 1:5 מול בן זקן וחניכיו. ראדי כבש והצטיין, וולשן חגג גול בכורה. המרחק מהמקום השני: שש נקודות בלבד. הקבוצה מהבירה סיימה ב-2:2 מול אשקלון מהתחתית. מכבי פ"ת הגדילה את הפער בצמרת

(גודל טקסט)

אחרי ה-0:4 הגדול של בית”ר ת”א/בת ים על הפועל ראשל”צ ביום חמישי, המחזור ה-24 של הליגה הלאומית הושלם היום (שישי) במלואו, עם שבעה משחקים. במוקד עמד משחק החוץ של המוליכה מכבי פתח תקווה שניצחה 0:4 גדול את עירוני רמת השרון באצטדיון גרונדמן. הפועל קטמון שוב כשלה בביתה שם אירחה את הפועל אשקלון מהתחתית למשחק רב שערים שהסתיים ב-2:2. הפועל רמת גן אירחה את בני סכנין, האורחת ניצחה 1:5 ענק והיא שוב במאבק העלייה.





מכבי אחי נצרת אירחה בעילוט את דרבי המגזר מול הפועל אום אל פאחם ונפרדה ממנה ב-0:0. הפועל פ”ת שיחקה במושבה מול הפועל נוף הגליל גם משחק זה הסתיים ב-0:0, נועלת הטבלה הפועל עפולה, פגשה בביתה את מ.ס כפר קאסם וניצחה 0:1, ובני לוד אירחה את הפועל עכו, הצפוניים הפתיעו כשניצחו 0:1.





עירוני רמת השרון – מכבי פתח תקווה 4:0
אחרי שלא ניצחו בשני המחזורים האחרונים, שחקניו של גיא לוזון שבו אל מסלול הניצחונות במשחק החוץ בגרונדמן. רמת השרון שחושבת על הפלייאוף העליון, כשלה היום בביתה. פתיחה נהדרת למלאבסים שעלו ליתרון 0:1 כבר בדקה השמינית. כדור קרן שהוגבה לרחבה הגיע אל עידו דוידוב, שהמשיך לקורה ופנימה. בדקה ה-17 כבר 0:2 למכבי פ"ת. ליאל עבדה הוליך התקפה מתפרצת, בסיומה מסר אל לידור כהן, שבעט לרשת. בדקה ה-71, כדור עונשין מ-11 מטרים לזכות מכבי פ"ת, דור חוגי דייק מהנקודה הלבנה וקבע 0:3. ארד בר הצעיר השתלט על כדור וכבש בדקה ה-85 כדי להשלים 0:4 גדול לזכות המוליכה.



דור חוגי. עוד ניצחון חוץ מרשים (אודי ציטיאט)

הפועל קטמון – הפועל אשקלון 2:2
קטמון שחולמת על עלייה לליגת העל, שוב כשלה בביתה אחרי תיקו 2:2 מול קבוצת התחתית מאשקלון. הדרומיים של מוטי איווניר, למרות הנקודה, זקוקים לנס כדי להישאר בליגה. קטמון עלתה ליתרון 0:1 כבר בדקה הרביעית. וויליאם אגדה נשלח קדימה והוכשל ברחבה על ידי שוער האורחת. השופט הצביע על הנקודה הלבנה ושרון זיסו גלגל לפינה השמאלית ופנימה. האורחת לא ויתרה ובדקה ה-27 מסר דור מוסקוביץ' אל חוליו סזאר שהבקיע וקבע 1:1.





 בדקה ה-41, השלימה אשקלון מהפך מוצדק. שי חדד חטף כדור 30 מטרים מהשער, התקדם ובעט מ-18 מטרים חזק לרשת הירושלמית, 1:2 לאורחת. בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, קטמון השוותה ל-2:2. הראל שלום פרץ משמאל ומסר לאביחי וודג’ה, שדחק פנימה. 







מכבי אחי נצרת – הפועל אום אל פאחם 0:0
אחי נצרת פגשה לדרבי את היריבה מהמגזר כשהיא במקום ה-14 בטבלה עם מאמנה ניר ברקוביץ’ שפוטר מהיריבה אום אל פאחם, הנלחמת על מקומה בפלייאוף העליון. המשחק הסתיים בלי שערים ועם חלוקת נקודות.



ניר ברקוביץ'. תיקו בין הנוכחית לאקסית (דני מרון)

הפועל פתח תקווה – הפועל נוף הגליל 0:0
הקבוצה מאם המושבות עדין מקווה להתברג בפלייאוף העליון. גם לאורחת שאיפות דומות. היום הן נפרדו ב-0:0. כבר בדקה ה-34 נשארה נוף הגליל עם עשרה שחקנים, אחרי שאחמד קסום ספג כרטיס צהוב שני והורחק.





הפועל רמת גן – בני סכנין 5:1
האורחת רשמה כבר עשרה משחקי ליגה ברציפות ללא הפסד והיא ממשיכה לחלום על עלייה לליגת העל. הניצחון היום, מחזיר אותה לתמונה. בדקה ה-17 עלתה סכנין ליתרון. כדור קרן של מוטי מלכה הגיע אל סארי פלאח שדחק מקרוב פנימה.





סכנין פתחה טוב את המחצית השנייה וכבר בדקה ה-46 שלח מהראן ראדי הוותיק כדור אדיר מ-20 מטרים לרשת רמת גן, 0:2 לאורחת. המארחת צימקה ל-2:1 בדקה ה-61, אחרי שג'וניור העביר כדור טוב אל עדן הרשקוביץ' שכבש. בדקה ה-81 כבש אמרי וולשמן שער בכורה נהדר לזכות האורחת וקבע 1:3. דין טוויזר בדקה ה-85 ואוסאמה חלאילה בתוך תוספת הזמן, חתמו את החגיגה של סכנין – 1:5 מרשים.



מהראן ראדי. ניצחון חוץ ענק ברמת גן ושער אישי מרהיב (מאור אלקסלסי)

הפועל עפולה – מ.ס כפר קאסם 0:1
נועלת הטבלה אירחה את העולה החדשה, אחת ההפתעות הנעימות בליגה עד כה. בדקה ה-45, על סף השריקה להפסקה כבש זרקו קוראץ' במבצע אישי נהדר שער יקר לזכות המארחת שעלתה ליתרון 0:1.





בני לוד – הפועל עכו 1:0
לוד אירחה את קרב התחתית כששתי הקבוצות מחפשות איך להימלט מהאזור המסוכן. האורחת עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-77 משער יקר שכבש חן ידען.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי