Sport1 Banner

בשיאה: בני סכנין צימקה שוב את הפער מהמקום השני

בני סכנין
בני סכנין | מאור אלקסלסי

לאחר החמישייה על הפועל ר"ג, החבורה של שביט המשיכה ביכולת הטובה עם 0:3 על בית"ר ת"א וניצלה מעידה נוספת של הפועל ראשון לציון, שסיימה ב-1:1 נגד הפועל פ"ת לאחר שער שוויון של ממן בדקה ה-95. הפער: 4 נקודות

(גודל טקסט)

המחזור ה-25 בליגה הלאומית הוקדם והערב (שלישי) נערכו שבעה משחקים, כאשר במוקד בני סכנין רשמה ניצחון שני ברציפות כשגברה על בית"ר תל אביב/בת ים, ובזכות מעידה נוספת של הפועל ראשון לציון צימקה את הפער מהמקום השני שוב. מוליכת הטבלה מכבי פתח תקווה התקשתה מאוד נגד הפועל אשקלון מהתחתית אך רשמה ניצחון חשוב.

בני סכנין – בית"ר ת"א/בת-ים 0:3
רק ביום שישי האחרון רשמה בני סכנין ניצחון מרהיב, כשהנחילה להפועל ר"ג הפסד צורם מאוד עם 5:1 מהדהד, אשר הוביל גם לסיום דרכו של המאמן בני בן זקן אצל האורדונים. הקבוצה של אלדד שביט הגיעה למשחק הביתי הערב מעודדת מאוד בעקבות הניצחון המרשים, אשר קיצץ את ההפרש מראשל"צ השנייה לשש נקודות בלבד ולמעשה החזיר את סכנין למאבק העלייה לליגת העל.

חמש דקות בלבד לאחר שריקת הפתיחה קיבלו הצופים שהגיעו לאצטדיון דוחא תמורה לכרטיס, כשראו את אמרי וולשמן מוכשל ברחבה על עמית גלזר וזוכה לכדור עונשין, אותו לקח מהראן ראדי ומצא את הרשת. בדקה ה-79 וולשמן חתם את סיפור המשחק עם שער שני לטובת סכנין, ועמוק בתוך תוספת הזמן מוטי מלכה קבע את תוצאת המשחק עם 0:3 נהדר.


ראדי. סכנין נמצאת חזק בתמונת העלייה (מאור אלקסלסי)

הפועל ראשון לציון – הפועל פתח תקווה 1:1
מנחם קורצקי ושחקניו ספגו מכה כואבת מאוד במחזור שעבר, כשבית"ר ת"א הצנועה הביסה אותה 4:0 מפתיע מאוד. למשחק הערב ידעו השחקנים בכתום כי הם חייבים לחזור למומנטום חיובי, כשמולם עמדו הכחולים של מסאי דגו. על אף העובדה כי בני סכנין נושפת בעורפם, השחקנים בכתום הציגו משחק לא מספיק טוב מול הקהל הביתי, ובדקה ה-50 גם הוציאו את הכדור מהרשת, כשבנג'מין קוקו סיפק ביצוע אישי מרהיב. הניצחון של פ"ת היה נראה כבר מובטח, אך מיקו ממן חשב אחרת ובדקה ה-95 כבש שער שוויון דרמטי מאוד עם בעיטה מהאוויר, ובכך העניק לקבוצתו נקודה חשובה.

מכבי פתח תקווה – הפועל אשקלון 0:2
הקבוצה של גיא לוזון, שנמצאת אי שם במעלה הליגה הלאומית פגשה הערב את הפועל אשקלון, שנאבקת על חייה בכל מחזור. הקבוצה הדרומית עמה היטב ברוב דקות המשחק, כשהיא יודעת שהיא עשויה לרדת למקום האחרון. הקרח במשחק המותח נשבר רק לאחר 80 דקות של כדורגל, כשאור אינברום סידר ללידור כהן כדור נהדר, והאחרון מצא את הרשת. בדקה ה-94 אלי בבייב הכפיל את התוצאה לאחר הפקרות גדולה בהגנה האשקלונית.


גיא לוזון. מוביל בבטחה את הליגה הלאומית (אודי ציטיאט)

תוצאות נוספות
הפועל רמת גן – מכבי אחי נצרת 0:0

הפועל נוף הגליל – בני לוד 1:1

הפועל עכו – הפועל עפולה 1:0

מ.ס. כפר קאסם – עירוני ניר רמת השרון 2:0

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי