ראשל"צ חילצה נקודה ב-1:1 ברמה"ש, קטמון ניצחה 1:3 את כפר קאסם

גיל יצחק
גיל יצחק | אריאל שלום

שחקניו של מנחם קורצקי פיגרו ברוב דקות המשחק עד שהגיע גיל יצחק והשווה בדקה ה-84. הירושלמים עלו למקום השלישי אחרי ניצחון החוץ, 0:1 ביתי לאשקלון על נוף הגליל

(גודל טקסט)

המחזור ה-28 בליגה הלאומית יצא אחר הצהריים (שישי) לדרך עם חמישה משחקים. הפועל ראשון לציון התארחה אצל עירוני רמת השרון לקרב מסקרן ונפרדה ממנה ב-1:1. מ.ס כפר קאסם פגשה את הפועל קטמון, הירושלמים ניצחו 1:3 ועלו למקום השלישי. הפועל אום אל פאחם אירחה את הפועל עכו למשחק שהסתיים ב-0:0, הפועל אשקלון הנלחמת על חייה בתחתית אירחה את הפועל נוף הגליל וניצחה 0:1 יקר ובית”ר ת”א/בת ים התארחה אצל הפועל פתח תקווה וגברה עליה 1:3.


עירוני רמת השרון – הפועל ראשון לציון 1:1
ראשון לציון חולמת על עלייה לליגת העל מהמקום השני, רמת השרון מחפשת להבטיח מקום בפלייאוף העליון. השתיים התמודדו היום בגרונדמן ונפרדו בתיקו 1:1. רמת השרון עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-34. אכרם שראח ביצע עבירה ברחבה על אליאור משעלי, שניר לוי שרק לפנדל, ושלף כרטיס אדום לשחקן האורח. משעלי בעט מהנקודה הלבנה מדויק פנימה. ראשון לציון השוותה בדקה ה-84 כשגיל יצחק נגח נהדר לרשת אחרי שהגנת המארחת לא הצליחה להרחיק. 

מ.ס כפר קאסם – הפועל קטמון 3:1
קבוצתו של תומר קשטן, אחת מהפתעות העונה, אירחה את קבוצתו של זיו אריה שעדיין מאמינה שהיא יכולה לכבוש את המקום השני. כפר קאסם עלתה ליתרון 0:1 בדקה החמישית. סמאח מרעב חטף את הכדור, ובעט חזק מ-16 מטרים לרשת. בדקה ה-17, השוותה קטמון ל-1:1. אווקה אשטה קיבל כדור במרכז המגרש, התקדם במהירות ובעט בעוצמה פנימה. וויליאם אגדה העלה את קטמון ל-1:2 בדקה ה-70 ונתן לקבוצתו הרבה תקוות. עמוק בתוך תוספת הזמן כבש אדיס צ'קול את השלישי של קטמון והכריע את תוצאת המשחק – 1:3 לאורחת שעלתה למקום השלישי בטבלה.


זיו אריה. עלה עם קטמון למקום השלישי (אודי ציטיאט)

הפועל א.א פאחם – הפועל עכו 0:0
המארחת פתחה את העונה נהדר אך נבלמה. עכו מנגד, קיוותה לעונה טובה יותר. המשחק בין השתיים לא התעלה היום לרמה גבוהה והסתיים ללא שערים.

הפועל פתח תקווה – בית”ר תל אביב/בת ים 3:1
המארחת כבר יכולה לסכם עונה מאכזבת אותה היא פתחה עם תקוות לשוב לליגת העל. מה שנותר לה הוא לחלום להגיע לפלייאוף העליון שהיום התרחק ממנה. האורחים רוצים להשתלב בין שמונה הראשונות ואחרי הניצחון היום, הם כבר במקום השביעי. בדקה השלישית עלתה בית"ר ת”א/בת ים ל-0:1. בר כהן בעט חזק מ-20 מטרים לפינה הימנית של השער ופנימה. בדקה ה-32, הפועל פ”ת השוותה ל-1:1. יעקב אבבה חמק מהגנת בית"ר, עלה גבוה מעל ההגנה ונגח פנימה. בדקה ה-59, 1:2 למארחת. אדוארדו גררו קיבל כדור משמאל, ושחרר בעיטה חזקה לרשת המארחת. עידו שחר כבש לאורחת וקבע 1:3 לבית"ר במשחק החוץ.


מוטי איווניר. ניצחון ותקווה (דני מרון)

הפועל אשקלון – הפועל נוף הגליל 0:1
נועלת הטבלה של מוטי איווניר עדיין מאמינה שתוכל לשרוד בליגה הלאומית והיום היא אירחה קבוצה שבעונה שעברה נאבקה על עלייה לליגת העל והעונה היא מאכזבת. בדקה ה-15 עלתה אשקלון ליתרון 0:1. התקפה מסודרת של המארחת הסתיימה בנגיעה של דניאל קוניציקי ברחבה, לרשת. זה היה השער היחיד במשחק כשהניצחון העלה את מאזנה של אשקלון ל-20 נקודות במקום ה-16 והאחרון, והעניק לה תקווה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי