איגוד המאמנים ביקש: הכריזו על שתי המוליכות כעולות, ביטול הפלייאוף והקפאת היורדות

ניסים בכר
ניסים בכר | טוויטר

היו"ר ניסים בכר שלח מכתב להתאחדות לכדורגל בו שלוש אופציות כשזו הוגדרה כטובה מכולן וזו בעלת רוב בעלי הקבוצות: "מדובר ברע במיעוטו, ברור שאי אפשר לרצות את כולם". עוד אופציות: הקפאת העולות והיורדות

(גודל טקסט)

לא רק עתיד הליגות הגדולות לוט בערפל בכדורגל הישראלי לאור משבר הקורונה, אלא כך הדבר גם בליגות הנמוכות ומחלקות הנוער. היום (שלישי) איגוד המאמנים, דרך יו"ר האיגוד ניסים בכר, הציע שתי דרכות כיצד לפעול בעניין העולות והיורדות ושלח מכתב להתאחדות לכדורגל – ליו"ר אורן חסון, למנכ"ל ההתאחדות רותם קרמר וכן לסמנכ"ל ההתאחדות אבי לוי.

 
 
האופצייה הראשונה הייתה הקפאת כל העולות והיורדות בעונת 2019/20 והתחלת העונה הבאה, 2020/21, מאפס. האופציה השנייה הייתה הקפאת כל העולות והיורדות לעונה הנוכחית והתחלת העונה הבאה עם הנקודות שצברו הקבוצות עד כה.
 
 
האופצייה שהוצגה כזו הטובה ביותר היא אופצייה מספר שלוש – הכרזה על שתי הקבוצות שסיימו במקומות הראשונים כעולות, ביטול הפלייאוף והקפאת היורדות.  
 
 
במסמך נכתב בנימוק: "הנהלת האיגוד רואה לנגד עינה את הערך הספורטיבי כערך עליון. מכיוון שמסתמנת תקופה לא מבוטלת בה אין אפשרות להתאמן וידוע לכולם שליגות חובבניות וכך גם מחלקות הנוער אינן מתנהלות כליגות מקצועניות. אנו מביאים את ההצעה כאדשר טובלת הכלל היא המניע העיקרי וכדי לגרום כמה שפחות נזק". 
 
 
עוד נכתב כי "האופציה השלישית היא הרע במיעוטו וברור לנו כי אי אפשר לרצות את כולם ולא תהיה דעה אחידה בנושא", אך צוין אלמנט חשוב של רוב של בעלי המועדונים.
 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי