שרצקי: "העונה הבאה – אחת משנות המבחן הגדולות של המועדון"

שחקני הפועל קטמון
שחקני הפועל קטמון | אריאל שלום

הוצאת השחקנים לחל"ת ("עם כולם הגענו להסדרים הוגנים"), המשך העונה ("רוצים לשחק כדורגל, וערוכים לכך") ומה מטריד אותו יותר מכל? מנכ"ל הפועל קטמון השיב לשאלות הבוערות בצל משבר הקורונה

(גודל טקסט)

"איך נצא מזה?", "מה קורה עכשיו?", "יחזרו לשחק העונה או לא?". בצל משבר הקורונה, אורי שרצקי, מנכ"ל קבוצת הכדורגל של הפועל קטמון, ענה היום (שישי) על השאלות הבוערות.

שרצקי פתח את דבריו: "אז קודם כל, החל מה-1.4 המועדון נכנס לסוג של הדממה. ב-15.3 יצאו הרוב המוחלט של העובדים והשחקנים לחל"ת, וב-1.4 הצטרפו האחרונים. עם כולם הגענו להסדרים ולסיכומים הוגנים לשני הצדדים – גם לגבי היציאה לחל"ת וגם לגבי החזרה ממנה – ומהבחינה הזו, של קטמון כמקום עבודה, אני בטוח שנצא חזקים ומחוזקים מהמשבר הזה.

"אין ספק שלניהול הזהיר ולהשקעה הגדולה בצעירים יש חלק גדול בכך שקטמון תסיים את העונה יציבה ובוטחת מבחינה ארגונית ופיננסית, בכל תסריט שיהיה. כמובן שאנו מקווים שהעובדה שאופ"א אישרה לסיים את העונה עד ה-2.8, אכן תביא לכך שההכרעה לגבי מאבקי העלייה שלנו – בבוגרים, בנוער ובקבוצות הנערים – תהיה על כר הדשא. בקטמון רוצים לשחק כדורגל העונה, וערוכים לכך.

"ובכל זאת, אם יש דבר שמטריד ומדאיג באמת את האחראים על המועדון הזה, זו העונה הבאה. מדובר באחת משנות המבחן הגדולות של המועדון, של המבנה שלו, של בעלות האוהדים ושל התגייסות האוהדים: אם בשנים האחרונות המועדון "הסתדר לבד" ובאופן מעשי כמעט לא פנה לעזרת בעלי הבית שלו (מלבד החברות הבסיסית בעמותה) – ברור לנו שבעונה הבאה כל אחד מכם יצטרך לתת יותר מעצמו (ולא בהכרח מכיסו) כדי שנוכל לתפקד ולשמור על המסגרות שלנו. ואלו בפרוש לא דברים שיישארו על הנייר.

"תודות אישיות הן דבר מסוכן, תמיד יש מי שנעלב, אבל אני מוכרח לציין שלושה אנשים, מתנדבים כולם, שמדי יום ביומו עזרו לקטמון לצלוח את השבועות הקשים האלו/ קודם כל דפנה גולדשמידט, שפשוט עשתה קסמים השנה, אין דרך אחרת לומר את זה, גם בנושא גיוס כספים וגם בכלל. יותם כרמון, שממשיך וממשיך וממשיך לעקוב, ולפקח, ולבלוש ולהזהיר לגבי כל הוצאה, הכנסה והתנהלות שלנו, וברק בן יעקב – שאחראי על המדיה הנפלאה שאתם זוכים לה בשבועות האחרונים, הטובה ביותר בכדורגל הישראלי. ותזכרו שוב, המבחן שלכם הוא בעונה הבאה", סיכם שרצקי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי