מרמורק עתרה להתאחדות: דורשת לעלות אוטומטית ללאומית

אסי דומב
אסי דומב | דני מרון

הקבוצה שסיימה שנייה בליגה א' דרום טוענת לחוסר ספורטיביות בהחלטה לקיים משחק מבחן נגד האחרונה בליגת המשנה בעוד חודשיים, שכן לא ניתן לשמור על כושר כשהענף מושבת ואינה מסוגלת לעמוד בשכר השחקנים עד אז

(גודל טקסט)

הפועל מרמורק הגישה הבוקר (חמישי) עתירה לבית הדין העליון נגד החלטת ההתאחדות לכדורגל. כזכור, לפני שבועיים הכריזה ההתאחדות על סיום הליגות הנמוכות וקבעה כי הקבוצות שסיימו במקום הראשון יעלו אוטומטית, בעוד אלו שסיימו במקום השני בשני המחוזות של ליגה א', מרמורק והפועל כאוכב, יקיימו משחק פלייאוף ביניהן כשהמנצחת תפגוש את הקבוצה שסיימה במקום האחרון בליגה הלאומית כשזאת תחודש, משמע שתי הקבוצות מליגה א' ימתינו יותר מחודשיים כדי להתכונן למשחק העלייה.

בעתירה שהוגשה על ידי עו"ד אייל יפה נכתב כי מרמורק צריכה לעלות אוטומטית לליגה הלאומית וכי החלטת ההתאחדות אינה ספורטיבית. גם כאוכב עשויה להגיש עתירה דומה ובשתי הקבוצות טוענים כי לא ניתן להתכונן כראוי, בעיקר בכל הנוגע לכושר גופני, במצב שבו אי אפשר לערוך משחקי אימון מאחר שכל הליגות הנמוכות הסתיימו.

מעבר לכך, ישנה טענה כי עד אותו משחק פלייאוף, הקבוצות יצטרכו לשמור על סגלים מלאים – כלומר לשלם שכר מלא על חודשיים נוספים, דבר שהמועדונים אינם מסוגלים לעמוד בו, בייחוד לאור הנזק הכלכלי שנגרם להם ממגיפת הקורונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי