שחקני בני סכנין עברו בדיקות קורונה באצטדיון דוחא

שחקני בני סכנין
שחקני בני סכנין | דוברות בני סכנין

הקבוצה של אלדד שביט חזרה לאימונים, אבל עוד קודם לכן כל שחקני הסגל ואנשי המועדון נבדקו, התוצאות צפויות להתקבל תוך 24 שעות. במועדון בירכו על חידוש הליגה הלאומית

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

לאחר כחודשיים, חזרו היום (ראשון) שחקני בני סכנין לאימונים לקראת החזרה למשחקי הליגה הלאומית בתחילת חודש יוני. עוד לפני העלייה לאימון, בהתאם להנחיות משרד הבריאות, ערכו שחקני הקבוצה ואנשי הצוות המקצועי והניהולי בדיקה יזומה לקורונה במתחם רפואי מיוחד שהוקם באצטדיון דוחא על ידי יושב ראש הקבוצה מוחמד אבו יונס.

המרכז הרפואי הוקם בתחילת התפרצות הקורונה ושימש את תושבי סכנין, וכעת החליטו ראשי הקבוצה כי גם השחקנים יערכו בדיקה כאשר התשובות צפויות להתקבל כבר מחר. במועדון בירכו את החזרה לליגה במטרה ברורה להמשיך ולהילחם על עלייה לליגת העל.

"מועדון בני סכנין מברך על ההחלטה הנכונה להחזרת הליגה. לאורך כל התקופה האחרונה השתרשה בתוכנו האמונה שאכן תתקבל ההחלטה הנכונה וההגונה. ספורט הישגי מקצועי נשען על ערך התחרות ותחרות משמעה פעולה פיזית ומשחקים. הנהלת המועדון תיישם בקפדנות מלאה את ההנחיות ולא תרשה סטייה כל שהיא מצד שחקן או בעל תפקיד. בכוונת המאמן לזמן מספר שחקנים מקבוצת הנוער ולהכין אותם על מנת שיהיו שותפים במסע החזרה לליגת העל".


שחקני בני סכנין בבדיקות קורונה (דוברות בני סכנין)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי