אקס הישרדות תוקף את אסי בוזגלו: "איזה חצוף. ‏הזדעזעתי"

יעקב בוזגלו, אסי בוזגלו
יעקב בוזגלו, אסי בוזגלו | שוקה כהן

השורד בדימוס נתי שדה לא אהב את התנהלותו של בוזגלו, שפתח אתר אינטרנט בו הוא מציע ברכות והגעה לאירועים תמורת תשלום: "אם לא היו קוראים לאח שלו מאור אז אף אחד לא היה מלהק אותו"

(גודל טקסט)

בניסיון לנצל את הדחיפה מהשתתפותו בהישרדות, אסי בוזגלו פתח אתר רשמי (asi-buzaglo.co.il) בו ניתן בין היתר להזמין את השורד/כדורגלן-לשעבר לאירוע או לקבל ממנו הקדשה אישית בתשלום. כמה יעלה לכם התענוג? 12,000 ש"ח עבור אירוע משפחתי בו השורד יכבד אתכם בנוכחתו במשך שעה ויחלק לאורחים צמידים וגלויות. בנוסף, חתן השמחה יקבל מבוזגלו כדור חתום. לגבי הגעה לבר/בת מצווה – הסכום ממנו תצטרכו להיפרד הוא 6,000 ש"ח.

מי שתקף את בוזגלו הערב הוא לא אחר מאשר השורד בדימוס נתי שדה, שכתב: "אסי בוזגלו חברים – כשהתחיל מבול ההודעות והבקשות במסגרת 15 דק התהילה שלי, הבטחתי לעצמי שלא משנה כמה זמן זה ייקח אני אענה לכל אחד ואחת! כי ידעתי שזה זמני ואמרתי 'תהיה נחמד, לא תמות מזה' וכן, זה היה קשה לקבל עשרות אלפים של הודעות ובקשות לברכות אבל לאט ובטוח עניתי על כולן כמעט בלי יוצא מן הכלל….והיו גם מקרים שביקשו ממני לבוא לאירועים – לחלקם לא יכולתי להגיע ולחלקם כן הצלחתי להגיע.

"אבל מעולם לא חשבתי להתעלם ובטח ובטח לא חשבתי לקבל על זה כסף! זה חלק מהסערה הטובה הזאת של הריאליטי כך תמיד אמרתי. אני מכיר כמה סלבס פה בארץ ובואו נגיד באנדרסטייטמנט שהם קצת יותר מוצלחים ומוכרים מאסי בוזגלו ומעולם לא שמעתי שמישהו דורש כסף על ברכות, שידור לייב או על הגעה לאירוע, כל מי שאני מכיר עושה את זה כהוקרה על החיבוק שהוא מקבל מהקהל…. והנה אסי בוזגלו החצוף הזה שאם לא היו קוראים לאח שלו מאור אז אף אחד לא היה מלהק אותו, מפרסם היום את הזבל הזה…אני הזדעזתי! אסי בוזגלו חברים".

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

אסי בוזגלו חברים – כשהתחיל מבול ההודעות והבקשות במסגרת 15 דק התהילה שלי, הבטחתי לעצמי שלא משנה כמה זמן זה ייקח אני אענה לכל אחד ואחת! כי ידעתי שזה זמני ואמרתי:"תהיה נחמד, לא תמות מזה" וכן, זה היה קשה לקבל עשרות אלפים של הודעות ובקשות לברכות אבל לאט ובטוח עניתי על כולן כמעט בלי יוצא מן הכלל…. והיו גם מקרים שביקשו ממני לבוא לאירועים- לחלקם לא יכולתי להגיע ולחלקם כן הצלחתי להגיע. אבל מעולם לא חשבתי להתעלם ובטח ובטח לא חשבתי לקבל על זה כסף! זה חלק מהסערה הטובה הזאת של הריאליטי כך תמיד אמרתי. – אני מכיר כמה סלבס פה בארץ ובואו נגיד באנדרסטייטמנט שהם קצת יותר מוצלחים ומוכרים מאסי בוזגלו מעולם לא שמעתי שמישהו דורש כסף על ברכות ואו שידור לייב ואו על הגעה לאירוע, כל מי שאני מכיר עושה את זה כהוקרה על החיבוק שהוא מקבל מהקהל…. והנה אסי בוזגלו החצוף הזה שאם לא היו קוראים לאח שלו מאור אז אף אחד לא היה מלהק אותו, מפרסם היום את הזבל הזה…אני הזדעזתי!! אסי בוזגלו חברים

A post shared by Nati Sade | נתי שדה (@nati_sade) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי