שחקני מכבי פתח תקווה הגיעו לסיכום על מתווה הקיצוץ בשכר

לידור כהן, דודו טוויטו, דור חוגי
לידור כהן, דודו טוויטו, דור חוגי | דני מרון

לספורט1 נודע שראשי המועדון הגיעו להבנות עם השחקנים שחזרו מחל"ת בתחילת החודש. הבכירים יקצצו ביוני 30 אחוז, אולם העלייה הצפויה לליגת העל תוביל להשלמת חלקית של שכרם. כל הפרטים

(גודל טקסט)

חמישה ימים לפני שהליגה הלאומית חוזרת, לספורט1 נודע הבוקר (רביעי) ששחקני מכבי פתח תקווה קרובים להבנות עם ראשי המועדון על על מתווה הקיצוץ בשכר. 

כזכור, שחקני המוליכה בליגה הלאומית שבו לאימונים בתחילת החודש לאחר שקיבלו מכתב הוצאה מחל"ת, מה שמחייב אותם לשוב לפעילות מלאה עד תום חוזיהם, שהעונה מסתיימים ב-31.5. כעת, על פי המתווה החדש שהושג ועליו אנו מפרסמים לראשונה, השחקנים יזכו לקבל ממכבי פתח תקווה את שכרם עבור 21 ימים בחודש מאי ואילו שכרם על עשרת הימים הראשונים החודש ישולם על ידי ביטוח לאומי, בשל היותם בחל"ת באותה תקופה.

בכל הנוגע לחודש הבא, חודש יוני, יקצצו השחקנים הבכירים במכבי פתח תקווה, אלה שמשכורתם גבוהה יותר ביחס לשאר, 30 אחוז משכרם, בעוד שאר שחקני הסגל יקצצו 15 אחוז משכרם. עם זאת, אם הקבוצה תעפיל לליגת העל, מה שצפוי לקרות לאור יתרון דו ספרתי בפסגה לעומת המדורגת שלישית, גם השחקנים הבכירים יזכו להשלמת שכר ובפועל יקצצו 15 אחוז משכרם.

בהנחה שאכן ההסכם ייחתם בקרוב, יעמוד לרשותו של גיא לוזון סגל מלא במשחק החוץ נגד מ.ס כפר קאסם ביום שני במסגרת המחזור ה-28 בליגה הלאומית. כידוע, אתמול ערכה הקבוצה משחק הכנה בשכונת התקווה נגד בני יהודה ונכנעה 2:1.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי