ראובן עטר: "אם יש קבוצה שנפגעה במשבר הקורונה, זו מכבי חיפה"

ראובן עטר
ראובן עטר | מאור אלקסלסי

מאמן בני לוד, דיבר ברדיו 103FM על מאבק האליפות בליגת העל: "מכבי ת"א נראית טוב יותר מכולן, אבל הכל עוד פתוח". וגם: קרבות התחתית בלאומית, קיצוץ שכר השחקנים ועתידו

(גודל טקסט)

אחרי תקופה בבית"ר נס טוברוק, ראובן עטר חזר לאמן קבוצה מקצוענית אחרי קרוב לשלוש שנים, כאשר מונה למאמנה את בני לוד, שנאלצה לחפש מחליף לסלימאן אזברגה שהתפטר בשל משבר הקורונה. לעטר משימה לא קלה, קבוצתו נמצאת במקום ה-14 המוביל למבחנים והמאמן יצטרך לשנות באופן מידי את מאזנה על מנת להבטיח את מקומה בליגה. היום (רביעי) דיבר על כך בתוכנית הספורט של רדיו 103FM.

אפשר להינצל: "כרגע הקבוצה נמצאת במקום של מבחנים, מתחת יש את הפועל עפולה והפועל אשקלון שלא רחוקות מאיתנו. קודם כל אנחנו צריכים לברוח מהשתיים. מעלינו יש מרחק גדול יותר של שש נקודות. בינואר הגיעו כמה שחקנים, אבל בארבעת המשחקים האחרונים, הקבוצה השיגה רק נקודה אחת ואמרתי לשחקנים שהם לא נתנו מספיק כנראה ועכשיו כולנו באותה סירה".

מה הדבר הכי חשוב בשבילך: "יש לי כמה שחקנים שיש להם ניסיון בליגה הלאומית וגם בליגת העל והמטרה היא להביא אותם לרמה גבוהה ואז הם יימשכו את היתר. יש לי את ויקטור מרעי, גל צרויה, מורד אבו ענזה, בן בן יאיר, ציון צמח וגם דושאן מאטוביץ' שהיה מגן שמאלי בבית"ר ירושלים ובקריית שמונה, אצלי הוא משחק בלם".


"השחקנים לא נתנו מספיק". ראובן עטר (לירון מולדובן)

הקבוצה שלך ספגה הכי הרבה בליגה: "בשביל לחזור חזרה למסלול כולם צריכים לתת הרבה יותר. המשחק הבא נגד בית"ר תל אביב-בת ים, זו קבוצה מאוד מוכשרת, ההבדל בינינו לבינם שאין להם לחץ וכל אחד כאן נלחם על הקריירה שלו".

מי תזכה באליפות בליגת העל: "מכבי תל אביב נראית יותר טוב מכולם. רק מכבי חיפה יכולה להוות יריב, אבל אם הליגה עצרה לקבוצה מומנטום, אז נראה שלמכבי חיפה. אבל הכי קל להגיד מכבי תל אביב תזכה, אבל משחק אחד לא טוב והכל יכול להיפתח. אי אפשר לדעת. עדיין מוקדם לא לתת להם אמונה כי הם עדיין קרובים והם רוצים ומסוגלים. השאלה אם מכבי תל אביב תמשיך באותה צבירת נקודות".


"מכבי תל אביב נראית טוב יותר מכולן" (מאור אלקסלסי)

הקיצוץ של בעלי הקבוצות: "אני חושב שזה נכון וצודק בעונה הזאת בלבד, אבל בעונה הבאה הסכומים צריכים לחזור, אחרת זה יתהפך עליהם. אם יחזור הקהל, החוזים המקוריים חזרו. כמו שהשחקנים ישר הסכימו, אז אני חושב שזה צריך לבוא בצורה הפוכה, אם לא יחזרו המירמורים בצדק".

מה יקרה בסוף העונה: "אם אנחנו נישאר, יהיה לי חוזה בעונה הבאה. בעתיד אני מאוד נהנה לעבוד עם נוער ואשמח לעשות זאת בעתיד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי