לאומית: סכנין הפסידה לרמה"ש. ניצחונות למכבי פ"ת ולקטמון

אלדד שביט
אלדד שביט | אודי ציטיאט

הקבוצה מהמגזר הופתעה בדוחא עם 2:1 וירדה למקום הרביעי. המלאבסים הגדילו את הפער בזכות 0:3 על כפר קאסם, גם הירושלמים השיגו 0:1 על עכו. ראשון לציון נעצרה עם 1:1 מול אשקלון. הפסד בבכורה לעטר בלוד

(גודל טקסט)

ליגת העל כבר חזרה אלינו כבר ביום שבת והיום (שני) סוף סוף גם הליגה הלאומית שבה לפעילות היישר למחזור ה-28. בשל עומס המשחקים, נערך מחזור מלא וכל 16 הקבוצות שיחקו באותה שעה. הפתעות גדולות לא ממש היו ונראה שהמפסידה הגדולה מהפגרה הייתה סכנין שנוצחה 2:1 בביתה על ידי רמת השרון.

יריבתה לצמרת – הפועל קטמון ניצלה זאת עם 0:1 על הפועל עכו ועלתה למקום השלישי, המוליכה מכבי פתח תקווה הביסה את כפר קאסם 0:3 וראשון לציון מעדה מול אשקלון עם 1:1. בתחתית: ראובן עטר הובס 3:0 בבכורה בבני לוד על ידי בית"ר תל אביב-בת ים.

בני סכנין – רמת השרון 2:1
עד פגרת הקורונה בבני סכנין רשמו לא פחות מ-14 משחקים ללא הפסד, אבל כל זה נעצר הערב נגד רמת השרון החזקה ששמרה על המקום החמישי. אליאור משעלי העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-28. המארחת חיפשה את השוויון, ומצאה אותו בדקה ה-92 בזכות גול של סארי פאלח, אך היתרון חזר לרמת השרון במהרה משער של רוי רונן בדקה ה-95 שהוריד את סכנין למקום הרביעי.

כפר קאסם – מכבי פתח תקווה 3:0
המוליכה המשיכה בשלה עם ניצחון קליל עם הקבוצה של תומר קשטן. זה התחיל עם שער מוקדם של ליאל עבדה בדקה ה-19, המשיך עם לידור כהן שהכפיל את התוצאה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה וגיא חדידה סגר את הסיפור בדקה ה-48. קבוצתו של גיא לוזון העלתה את הפער מהמקום השלישי ל-12 נקודות.

הפועל עכו – הפועל קטמון 1:0
המרוויחה העיקרית המחזור הזה היא ללא ספק הפועל קטמון, שניצלה את איבוד הנקודות של ראשון לציון השנייה ובני סכנין השלישית והחליפה מקומות עם האחרונה בזכות ניצחון דחוק במגרש בעכו. הקבוצה של זיו אריה לא הרשימה יתר על המידה, אך היא חזרה לירושלים עם מלוא שלוש הנקודות בזכות שער של הבלם גל מאיו בדקה ה-44.



הפועל ראשון לציון – הפועל אשקלון 1:1
הקבוצה מעיר היין נשארה במקום השני, אבל בקצב הזה זה לא יישאר להרבה זמן לאחר שרשמה תיקו שלישי ברציפות והפעם מול נועלת הטבלה. בפתיחה נראה היה שדווקא ראשון בדרך לניצחון קליל כאשר הרכש מהפועל באר שבע גל כהן העלה אותה ליתרון בדקה החמישית, אבל ריף מסיקה הורחק בדקה ה-55 ומלך השערים של אשקלון עוזיאל פרדו ניצל זאת עם שער מצמק בדקה ה-86. למרות כל זאת, הקבוצה של מוטי איווניר נותרה במקום האחרון.

בית"ר תל אביב/בת ים – בני לוד 0:3
ראובן עטר חזר לקווים בליגה הלאומית במטרה להבטיח הישארות בלוד בהקדם האפשרי, אך ביכולת הזאת הוא יתקשה לעמוד במשימה. אחרי מחצית מאופסת, אמיר ברקוביץ' כבש למארחת בדקה ה-54, יהאב אל עביד הכפיל בדקה ה-70 עם גול אדיר מחצי מגרש ועידו שחר בן ה-18 קבע את תוצאת המשחק כעבור חמש דקות. למזלה של לוד, הפועל עפולה הפסידה גם היא הערב והפער מהקו האדום נשמר על שלוש נקודות.

תוצאות נוספות
הפועל רמת גן – הפועל עפולה 0:1
נוף הגליל – אום אל פאחם 1:1
הפועל פתח תקווה – אחי נצרת 2:4


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי