ראשל"צ נכנעה 2:1 לכפר קאסם, סכנין התקרבה עם 1:3 על ת"א/בת ים

שחקני הפועל ראשון לציון
שחקני הפועל ראשון לציון | דני מרון

הכתומים רשמו הפסד דרמטי בתוספת הזמן, הצפוניים צמצמו את הפער מהמקום השני לשלוש נקודות בלבד. 0:0 בין קטמון להפועל ר"ג, אשקלון נכנעה להפועל פ"ת

(גודל טקסט)

משחקי פתיחת הפלייאוף של הליגה הלאומית נמשכו הערב (חמישי) במסגרת המחזור ה-31. בפלייאוף התחתון, הפועל אשקלון פספסה הזדמנות לעלות מעל הקו האדום כשנכנעה 1:0 להפועל פתח תקווה, בעוד בעליון בני סכנין השלישית גברה 1:3 על בית"ר תל אביב/ בת ים והתקרבה למרחק של שלוש נקודות מהפועל ראשון לציון השנייה, שהפסידה 2:1 למ.ס כפר קאסם. בנוסף, הפועל קטמון והפועל רמת גן נפרדו ב-0:0.

הפועל ראשון לציון – מ.ס כפר קאסם 2:1
הכתומים מהמקום השני רצו לשמור על פער שש הנקודות מבני סכנין השלישית בדרך להעפלה לליגת העל, אך נכנעו בצורה הכי דרמטית שיש לקבוצה של תומר קשטן, למרות שזו שיחקה החל מהדקה ה-20 בעשרה שחקנים אחרי שחליל פריג' הורחק. בדקה ה-36 המארחת עלתה ל-0:1 עם שער של גיל יצחק, מלך שערי הליגה, שכבש את ה-14 שלו העונה עם סיומת נפלאה מתוך הרחבה אחרי בישול נהדר של מוחמד במבה. השוויון הגיע עוד לפני המחצית, כשעמראן אלקרנאווי הגביה כדור קרן שגרמה לערבובייה ברחבה ולבלבול בהגנת הקבוצה של מנחם קורצקי והכדור של הקשר חדר לרשת. השער המכריע הגיע בתוספת הזמן עם בעיטה נפלאה של אחמד דראושה מתוך הרחבה. אגב, עמוק בתוך תוספת הזמן ריף מסיקה מראשל"צ הורחק אף הוא.

בני סכנין – בית"ר ת"א/בת ים 1:3
משחק נהדר שהתקיים בדוחא הסתיים בניצחון של המארחת מהמקום השלישי, שהתקרבה למרחק של שלוש נקודות בלבד מראשל"צ השנייה. דווקא האורחים עלו ליתרון בדקה ה-23 בזכות כדור חופשי יוצא מן הכלל של בר כהן ממרחק של כמעט 30 מטרים, זאת לאחר שניצל מיקום רע של השוער מחמוד קנדיל. התגובה לא איחרה לבוא, ומוטי מלכה איזן ל-1:1 בדקה ה-35 בפנדל. חמש דקות בתוך המחצית השנייה עידו שחר החמיץ פנדל לזכות האורחת ופספס הזדמנות גדולה שעלתה ביוקר, שכן בדקה ה-59 מלכה השלים צמד אחרי טעות הגנתית של ת"א/בת ים. שלוש דקות לאחר מכן תוצאת המשחק נקבעה עם שער מצוין של אוסאמה חלאילה, שבנגיחה פנטסטית לרשת הכניע את דניאל פרץ. בדקה ה-96 איהאב שאמי מהמארחת הורחק.

הפועל קטמון – הפועל רמת גן 0:0
הירושלמים, שערב המחזור שהו במקום השלישי, איבדו נקודות וירדו למקום הרביעי בעקבות ניצחונה של סכנין. עם זאת, הם עדיין בתמונת העלייה והם רחוקים חמש נקודות מראשל"צ השנייה. מנגד, האורחת נעצרה אחרי רצף של שלושה ניצחונות רצופים ונותרה במקום השישי בטבלה ובמרחק של 10 נקודות מהמקום השני.

הפועל פ"ת – הפועל אשקלון 0:1
הדרומיים קיוו להשיג ניצחון שיעלה אותם אל מעל הקו האדום,  אך נותרו במקום ה-15 אחרי שנכנעו למלאבסים, אשר טיפסו למקום התשיעי בטבלה. השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-49, כשהחלוץ עומר בוארון כבש מתוך הרחבה והעניק לקבוצתו שלוש נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי