בדרך לליגת העל: 0:1 לסכנין על מכבי פ"ת, 4:5 משוגע לעפולה

בני סכנין
בני סכנין | מאור אלקסלסי

הקבוצה של אלדד שביט פתחה פער של שתי נקודות על ראשל"צ במקום השני (שסיימה ב-0:0 מול קטמון), רגע לפני המשחק הגורלי ביניהם בחמישי. משחק מטורף בין הקבוצה של ראובן עטר לאשקלון

(גודל טקסט)

ה-1:2 של הפועל נוף הגליל על הפועל פתח תקווה אתמול פתח את המחזור ה-34 בליגה הלאומית, כאשר נותרו שלושה משחקים לסיום העונה, והיום (שני) הוא הסתיים עם שבעה משחקים שהתקיימו במקביל – ארבעה בפלייאוף העליון ועוד שלושה בתחתון. במוקד נמצאת בני סכנין, שגברה על מכבי פתח תקווה ונמצאת בעמדה מצוינת לעלייה לליגת העל בזכות ה-0:0 של הפועל ראשון לציון מול הפועל קטמון – אך במחזור הבא ביום חמישי הצפוניים והכתומים ייפגשו לקרב סופר גורלי. הפועל עפולה סיפקה דרמת ענק כשניצחה בתוספת הזמן 4:5 את הפועל אשקלון והורידה אותה למקום האחרון על חשבונה.

מכבי פתח תקווה – בני סכנין 1:0
פשוט מדהים מה שעושה סכנין במחזורים האחרונים. למרות שלא הייתה בכלל במאבק העלייה לאורך רוב העונה, הקבוצה הצפונית חיברה ניצחון רביעי ברציפות, הפעם מול המוליכה שכבר עלתה לליגת העל, והיא נמצאת בדרך חזרה לליגת הבכירה אחרי עונת אחת בלאומית. הקבוצה של אלדד שביט נמצאת במקום השני עם 60 נקודות, שתיים פחות מהפועל ראשון לציון השלישית. מי שכבש עבורה את השער הכל כך חשוב בדקה ה-56 היה אוסאמה חלאילה, ששוב סיפק נגיחה נהדרת מתוך הרחבה, ואולי השער שלו ייזכר כשער שהעלה את הקבוצה ליגה. במחזור הבא מחכה לה הפועל ראשון לציון – ואם היא תנצח, היא תסגור כמעט רשמית את העלייה.


אלדד שביט (מאור אלקסלסי)

הפועל ראשון לציון – הפועל קטמון 0:0
הכתומים אמנם חזרו לנצח במחזור הקודם אחרי שישה משחקי ליגה שלא עשו זאת, אך כעת סיימו בתיקו מאופס מול הירושלמים וממשיכים את הדעיכה שלהם. מקבוצה שהייתה נראית בדרך הבטוחה לליגת העל, היא נמצאת כרגע במקום השלישי ובפער של שתי נקודות מסכנין השנייה. זה עוד לא נגמר, יש עוד שלושה משחקים עד לסיום העונה – ובמחזור הבא קרב ישיר מול סכנין. רק ניצחון על הצפוניים יבוא בחשבון מבחינת הקבוצה מעיר היין, שהפסד יסגור כמעט סופית את הסיפור. לצערה של ראשל"צ, היא איבדה את גיל יצחק, שנפצע בדקה ה-75 ובקבוצה מייחלים לכך שיהיה כשיר להתמודדות הגורלית מול סכנין.


גיל יצחק (אריאל שלום)

הפועל אשקלון – הפועל עפולה 5:4
איזו דרמת ענק קיבלנו באצטדיון סלה. העפולאים של ראובן עטר היו יורדים ליגה אם היו מפסידים, אך חזרו מפיגור של שני שערים ל-4:5 פשוט משוגע, למרות ששיחקו ללא ערן לוי המוצהב. נועלת הטבלה (ערב המחזור) נקלעה לפיגור כבר בדקה החמישית משער של חוליו סזאר, אך השוותה שבע דקות לאחר מכן משער של דודו ביטון. בדקה ה-18 היתרון חזר לאורחת בזכות כיבוש של דור מוסקוביץ', אך בדקה ה-23 דודו ביטון השלים צמד וקבע 2:2. מוסקוביץ' החזיר בצמד משלו ובדקה ה-46 הדרומיים עלו ל-2:3, כאשר תוצאת המשחק לידור נשקרי קבע 2:4 בדקה ה-62, ודודו ביטון השלים שלושער בדקה ה-74 כשצימק. זה לא נגמר כאן, ובדקה ה-82 הגיעה הדרמה הגדולה – כדור שהוגבה מהאגף הימני על ידי ערן אזרד הלך בטעות לעבר השער, שוער אשקלון אופק עברי ביצע טעות הזויה ונכנע ברשלנות. בדקה ה-95 נכבש שער הניצחון של ליאל כהן, שהוריד את אשקלון למקום האחרון.


ראובן עטר (מאור אלקסלסי)

אחי נצרת – בני לוד 2:4
ניצחון חשוב מאוד לקבוצה של ניר ברקוביץ', שהתרחקה למרחק של שש נקודות מלוד מהמקום ה-14 (שמוביל למשחקי המבחן). האורחת נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים ונמצאת ארבע נקודות מתחת להפועל עכו מהמקום ה-13 כשנותרו עוד תשע בקופה. יובל שבתאי כבר שער ענק בכדור חופשי בדקה השביעית והעלה את הירוקים ליתרון, אך ויקטור מרעי השווה בדקה ה-48. רותם חטואל החזיר את היתרון למארחת בדקה ה-53, אך שוב הגיע שוויון בדקה ה-60, הפעם מרגליו של בן בן יאיר. חטואל השלים צמד בנגיחה מקרוב בדקה ה-75 ומי שקבע את תוצאת המשחק היה מוחמד חטיב עם בעיטה נפלאה מחוץ לרחבה בדקה ה-87.

הפועל אום אל פאחם – הפועל עכו 0:1
המארחת, שכבר אין לה יותר מדי מטרות העונה, חיברה ניצחון שני ברציפות וסיבכה את האורחת – אשר נמצאת במקום ה-13 וסופרת כבר שישה משחקים ללא ניצחון. עכו נמצאת ארבע נקודות בלבד מעל לוד, אשר ממוקמת במקום שמוביל למשחקי המבחן. השער היחיד במשחק נכבש כבר ארבע דקות, כאשר מוחמד כליבאת סיפק ביצוע ענק אל הרשת.

תוצאות נוספות
מ.ס כפר קאסם – בית"ר תל אביב 1:4
עירוני רמת השרון – הפועל רמת גן 2:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי