דוס סנטוס נקנס ב-8,000 ש"ח, אלקיים מועמד להצטרף למכבי פ"ת

אליסון דוס סנטוס
אליסון דוס סנטוס | צילום: עדי אבישי

הבלם הברזילאי של מכבי פ"ת ישוב לאימונים. מגן ק"ש יחליף את דור אלו?

(גודל טקסט)
בלם מכבי פתח תקווה, אליסון דוס סנטוס עמד לוועדת משמעת לאחר שחבט בפניו של לירוי צעירי, באימון בשבוע שעבר והושעה עד להודעה חדשה. במלאבס החליטו לקנוס את השחקן ב-8,000 שקלים והוא יחזור לאימונים עם הקבוצה כבר מחר.

 

יש לציין, שדוס סנטוס יחזור לאימונים עם מאמן כושר בצד, כחלק מהחובות החלות על המועדון ביחס לשחקן ורק ביום ראשון יחזור לאימונים יחד עם הקבוצה.

 

נכון לרגע זה, המאמן קובי רפואה איתן בדעתו שלא להחזיר את השחקן לסגל הקבוצה, בטח שלא במשחק מול מכבי ת"א (שבת, 20:30, ספורט1) ולא מן הנמנע שאפילו עד לסוף העונה. על רפואה מופעל לחץ בתוך המועדון, להחזיר את דוס סנטוס לסגל הקבוצה, כחלק מהמאבקים על אירופה, אך המאמן הבהיר, שלא משנה כמה גדולה חשיבותו של הברזילאי, מבחינתו מעשיו חמורים.

עודד אלקיים, המחליף של אלו? צילום: אודי ציטיאט

יש לציין, שכבר לפני כחודש התחצף הבלם למאמן במהלך תדרוך טקטי לפני הפועל חיפה, ובכל זאת שיחק באותו המשחק ומבחינת רפואה, העבירה השנייה הייתה מה שגרם להחלטה הזו. גם העובדה, שדוס סנטוס היחידי שביצע עבירת משמעת העונה מבין השחקנים תרמה לעניין.

 

בעניין אחר, בפ"ת ממשיכים באיתור מגן ימני לעונה הבאה, במקומו של דור אלו, שכאמור ישחק בהפועל ב"ש. המועמד המועדף על הצוות המקצועי, הוא מגן עירוני ק"ש, עודד אלקיים, שכרגע נראה גם האופציה המובילה. שמו של אלעד גבאי עלה גם כן, אך נכון לרגע זה ירד מהפרק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי