וידיגאל: שיחקנו מצוין. הניצחון מוקדש לאוהדים שתומכים בנו

ליטו וידיגאל. יודע ממי להיזהר
ליטו וידיגאל | צילום: דני מרון

מאמן מכבי ת"א החמיא לשחקניו אחרי ה-0:2 על מכבי פ"ת. רפואה: צריך להרים את הראש

(גודל טקסט)

0:2 חלק למכבי תל אביב על מכבי פתח תקווה וקבוצתו של קובי רפואה כבר רושמת הפסד חמישי רצוף, בעוד הצהובים רושמים ניצחון רביעי העונה על המלאבסים.

 


המאמן ליטו וידיגאל נשמע מרוצה בסיום: "שיחקנו מדהים, היו לנו הרבה בעיות שחיפינו עליהן. התמקדנו רק במשחק שלנו. השחקנים שיחקו מצוין. אני מקדיש את הניצחון לאוהדים שתומכים בנו כל הזמן. אם נהיה חכמים ולא נעשה טעויות נמשיך לנצח".

 


מאמן מכבי ת"א הוסיף: "שיחקנו נגד קבוצה טובה, עם מאמן טוב. מכבי ת"א היא הקבוצה הכי גדולה בישראל ויש לי אחריות גדולה. אני פה גם כדי להעלות את רמת שחקני הנבחרת הישראלית ולעזור לה לטובת הכדורגל הישראלי כולו. אני פה כדי לעזור לשחקנים. יש לי הרבה שחקנים בנבחרות וזה מאוד חשוב לי".

 


מנגד, מאמן מכבי פ"ת, קובי רפואה, מאוכזב: "במחצית הראשונה היינו במשחק וניסינו. במחצית השנייה, מכבי תל אביב שלטה. הם קבוצה יותר טובה מאיתנו. לא נעים להפסיד עוד משחק, אבל צריך להרים את הראש".

 


על ההמשך אמר: "מבחינתנו מכבי חיפה ובית"ר ירושלים אלו קבוצות שמהן אנחנו צריכים להוציא נקודות. אנחנו נמצאים במקום טוב אבל צריך לעשות דברים אחרים ולחשוב. אני מאמין שיהיה בסדר, סיכומים עושים בסוף העונה".

 

 

קשר הצהובים, יוסי בניון, היה מצוין במשחק והרבה לחייך בסיום: "אני מסתכל על היכולת שלנו, אנחנו עושים את המקסימום כדי לנצח. רק כשאנחנו מנצחים אנחנו יכולים להסתכל על ב"ש. זה היה ניצחון חשוב".

 

 

על עתידו בקבוצה אמר: "אני לא מתרכז בעונה הבאה, תן ליהנות מהרגע. אין מה להסתיר, כולם רוצים להתרכז בעבודה. יש לנו גמר גביע לפנינו".


 

על קבוצתו לשעבר מכבי חיפה: "אני חושב שזה לא נכון ולא ראוי להתרכז במכבי חיפה. הייתי שם והייתה תקופה נהדרת ואני עכשיו מתמקד רק במכבי ת"א".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי