אולי הקיץ? מכבי תל אביב שוב סימנה את אלירן עטר

אלירן עטר
אלירן עטר | ערן לוף

חלוץ מכבי חיפה על הכוונת, קיארטנסון עשוי להימכר. בקרוב פגישה עם בן חיים במטרה להשאירו

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב שוב עשתה את שלה עם 0:2 אמש (שבת) על מכבי פתח תקווה וממשיכה בנוהל ההמתנה לתוצאה של הפועל באר שבע שתפגוש את בית"ר ירושלים (שני, 21:00).

הצהובים לא הרשימו אך ידעו לנעוץ פעמיים שערים ברשת של דני עמוס. המאמן הפורטוגלי ליטו וידיגאל שוב נתן אמון בווידאר קיארטנסון ששוב היה רחוק מלהרשים למרות שאביו ישב ביציע. על פי גורמים בסביבת מכבי ת"א קיימת מחשבה למכור את קיארטנסון ויש מועדונים באירופה אשר עוקבים אחרי האיסלנדי שנרכש ב-3.5 מיליון יורו. כזכור, זניט הוזכרה בין היתר כמי שמתעניינת בחלוץ. ארון שוינפלד לא שותף ועשוי לזכות בקרדיט נגד בית"ר ירושלים במחזור הקרוב: "הוא כבש נגדה בגביע, לא", התייחס וידיגל לשאלה בנושא.

וידאר קיארטנסון מאוכזב
קיארטנסון, שוב לא פגע (דני מרון)

ייתכן שעם קשר לחוסר המחץ, אך אולי גם לא. לספורט1 נודע כי הצהובים סימנו את חלוץ מכבי חיפה אלירן עטר לאחד הישראלים המובילים אותם רוצים בקיץ בקריית שלום. כזכור לא יצא לפועל מהלך להחזיר בחודש ינואר את עטר שחתם על חוזה חדש משודרג במכבי חיפה. במקביל, בקרוב אמורה להתקיים הפגישה בין מכבי ת"א לחלוץ טל בן חיים שיקבל הצעה כספית חדשה משודרגת כספית כדי שיזנח את הכוונה לעבור לאירופה.

הקשר רובן מיקאל הוחלף במהלך המחצית השנייה ולא אהב בלשון המעטה את ההחלטה של המאמן ליטו וידיגל. מיקאל לא לחץ יד למאמן והתעלם מניסיון הרגעה של העוזר מנואל גומש ונראה כעוס ועצבני על הספסל. המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף היה עד למפגן והעדיף להתעלם הפעם.

שפונגין
שפונגין, זכה למחמאות (דני מרון)

מי שזכה למחמאות היה יובל שפונגין שהוזנק ל-11 על חשבון אלי דסה שלא היה כשיר. "אני חלק מהקבוצה ושמח שהמאמן מאמין בי. אני יודע שבמכבי תל אביב יודעים שיש לי נסיון אבל שופטים לפי המשחק האחרון. הסגל שלנו רחב מאוד ולא מבטיחים לאף שחקן מקום בהרכב והייתי מודע לכך כשהגעתי חזרה".


סיום חוזהו
: "היו לי שיחות עם ג'ורדי קרויף והוא עודד ותמך בי כי כשחקן כדורגל רציתי לשחק. אני מסיים בקיץ את החוזה ורוצה לראות איזה אפשרויות עומדות בפני".

יוסי בניון
בניון, המשיך להבריק (אריאל שלום)

יוסי בניון המשיך להיות בורג מרכזי והציג משחק טוב. הקשר הוותיק סיכם: "אנחנו רוצים לעשות את המקסימום ולהמשיך לנצח ורק אחר כך להסתכל על הפועל באר שבע. בשבועות האחרונים אנחנו משחקים הרבה יותר טוב ומנצחים משחקים קשים. ידענו מהרגע הראשון שנגד מכבי פ"ת זה משחק אגרסיבי, היינו מוכנים לזה והיינו אגרסיבים לא פחות. בסופו של דבר הקבוצה שהגיע לה ניצחה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי