שפונגין זכה למחמאות מווידיגאל, עשוי לפתוח גם מול בית"ר

שפונגין
שפונגין | דני מרון

המגן הוותיק ימשיך ב-11 גם בשבת, בהנחה שדסה לא יצליח לשוב לאימונים. במועדון לא שוללים שחוזהו של עומרי בן הרוש יוארך

(גודל טקסט)
שחקני מכבי תל אביב יחזרו מחר (שלישי) לאימונים לקראת שני משחקי החוץ בתוך שלושה ימים, בשבת (21:00) באצטדיון טדי נגד בית"ר ירושלים ובשלישי הבא (19:45) באצטדיון דוחא נגד בני סכנין.

 

מחר יעשה המגן הימני אלי דסהניסיון לשוב לאימונים לאחר המנוחה לה זכה כשהתלונן על רגישות בשריר הירך במהלך האימון המסכם לקראת מכבי פ"ת. דסה סיפר כי העדיף בעצה עם המאמן והצוות המקצועי לנוח ולא להסתכן בפציעה ארוכה. המאמן ליטו וידיגאל יחליט במהלך השבוע אם לאפשר לדסה לשוב לשחק כבר נגד בית"ר ירושלים או להמשיך בהרכב עם יובל שפונגין, שזכה מהמאמן למחמאות על יכולתו ב-0:2 בשבת.

 

בסביבת מכבי תל אביבטוענים בנוסף כי גם ארון שוינפלד, שהרשים בחצי גמר הגביע מול בית"ר, יזכה בתקופה הקרובה לדקות משחק משמעותיות. דווקא העובדה שווידאר קיארטנסון מתקשה למצוא את הרשת בשבועות האחרונים היא שמשאירה אותו בהרכב, מכיוון שבמועדון מעוניינים שהאיסלנדי ימצא את הרשת ויחזיר לעצמו את הביטחון. כמו כן, לשוינפלד הייתה פגיעה קלה ובמועדון לא רואים סיבה לסכנו.

 

לקראת תחילת חודש מאי אמורים הבעלים מיץ' גולדהאר ונציגו ג'ק אנגלידיס לדון בבקשת המנג'ר ג'ורדי קרויף להאריך בעונה נוספת את חוזיהם של הבלם טל בן חיים, יוסי בניון גל אלברמן וברק יצחקי. בסיטואציה מסוימת עשוי גם המגן השמאלי עומרי בן הרוש להאריך את חוזהו, על אף שכלל לא שיחק למעלה מחודשיים מסיבות מקצועיות. בקריית שלום חוששים שמכבי חיפה תצרף אותו וכך תתחזק במגן שמאלי, עמדה בה אין כמעט שחקנים ישראלים בכירים.




בן הרוש. יזכה להארכת חוזה בגלל מכבי חיפה? (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי