בן חיים, בניון ודסה כשירים. "פנאטיקס: "ב"ש לעולם לא תהיה מכבי"

אוגו מול בניון. הניגרי שולט במרכז המגרש
אוגו מול בניון. הניגרי שולט במרכז המגרש | צילום: דני מרון

סגל מלא לווידיגל לקראת המפגש בנתניה ב-21:00. ארגון האוהדים במסר שקורה לכולם להגיע

(גודל טקסט)
"ברור שבאר שבע צריכים להכין חולצות אליפות, אבל אנחנו נעשה הכל כדי שזה לא יקרה", כך אמר קפטן מכבי תל אביב שרן ייני לקראת משחק העונה מספר 2 בשבת (21:00) בנתניה מול האלופה והמוליכה, "כל הכבוד להם הם עשו שש משש בפלייאוף ונמצאים במקום שהם נמצאים בצדק, אבל התחרות הזאת עושה לנו טוב. זה מעצבן אותנו שיש להם עונה טובה וגורמת לנו לרצות לנקום בעונה הבאה".


הקפטן התייחס גם לשמועות שמנויים רבים כלל לא מתכוונים להגיע למשחק: "כמו ש
האוהדים מצפים מאתנו לתת פייט של החיים, גם הם צריכים להיות גברים ולבוא לעודד. כל מי שאוהד מכבי צריך להגיע למשחק".






ייני אמר שהוא יודע את הסיבות שגרמו לצהובים לתפקד פחות טוב העונה ולהיות בצל של האדומים מהנגב אבל "זה לא משהו שאני רוצה לדבר עליו בתקשורת, זה דבר שסוגרים בתוך הקבוצה".


וידיגאל. כל משחק שנשאר לנו הוא גמר גביע. צילום: דני מרון
וידיגאל. "כל משחק שנותר לנו הוא גמר גביע" צילום: דני מרון




עם זאת רמז הקפטן על הסיבה המרכזית כשאמר: "
הרעב שלנו גדל לעומת תחילת העונה. לקראת העונה הבאה נרצה להשתפר בכל פרמטר".


מאמן מכבי ת"א ליטו וידיגאל: "מבחינתו כל משחק שנשאר עד סוף העונה הוא משחק גמר. צריך להוציא בו שלוש נקודות. אני מאוד גאה בשחקנים שלי שנתנו פייט בכל משחק ומשחק מאז שהגעתי. במחזור הקודם שילבתי שחקנים שלא שיחקו הרבה לאחרונה וגם הם הוכיחו לי שהם ראויים. אני בהחלט מרגיש שיפור במשחק שלנו ואין לנו כוונה לוותר עד הסוף".   
 


טיבי עשוי לשוב לסגל

הקבוצה השלימה הערב במתחם האימונים בקריית שלום את הכנותיה למשחק נגד הפועל באר שבע. המאמן ליטו וידיגל והמנהל המקצועי ג'ורדי קרויף, ששב מאירופה ייהנו מחר מסגל שחקנים מלא למעט החלוץ ברק יצחקי. המגן אלי דסה, הקשר יוסי בניון והחלוץ טל בן חיים שהיו פצועים ולא שותפו במשחק נגד בני סכנין ערכו אימון מלא כשגם הבלם איתן טיבי ששב לאימונים עשוי לשוב לסגל שירשם למשחק מחר.



טל בן חיים. עשוי לפתוח בהרכב (דני מרון)


וידיגל לא קיים תרגול טקטי מלא והאפשרויות להרכב הפותח הם רחבות כשהכוונה היא להציב במרכז המגרש את גל אלברמן, רובן מיקאל ואיל גולסה. גם אליאל פרץ, שהצטיין נגד סכנין, מועמד להמשיך ב-11. בהתקפה מתלבט הצוות המקצועי בין ארון שוינפלד לטל בן חיים.


ארגון ה"פנאטיקס": "באר שבע לא תהיה מכבי בחיים"
בינתיים, ארגון ה"פאנטיקס" נערך לאפשרות שהפועל באר שבע תחגוג אליפות אצל מכבי תל אביב ופירסם הודעה בנושא: "
90 דקות של 22 שחקנים שמנסים להכניס את הכדור אל השער של היריב, ולשמור על השער שלהם נקי. משחק אחד יכול להשפיע על עונה שלמה, על תקופה שלמה, על ליגה שלמה, על כבוד, על זהות, עקרונות וערכים. היום זה משחק כזה".


"אז נכון, שחגגנו אליפות בווסרמיל ב95/6 וחגגנו בבאר שבע. ונכון שגם ב-2013/2014 זכינו באליפות בווסרמיל וחגגנו בבאר שבע".


|נכון, חלק מהקהל שלנו מפונק ומוכר כרטיסים כמו לחמניות. לצערנו. הכל נכון!"


מכבי
אוהדי מכבי, דרוכים (ערן לוף)


"מועדון גדול נמדד לאורך זמן בהישגיות, באורח רוח, בידיעה שגם אם עונה כזאת או אחרת נגמרה בלי אליפות, זה בטוח עניין של זמן עד שהצלחת תחזור למקום הטבעי שלה. אולי הם ייזכו היום, ואולי יחזרו בלי כלום. לא משנה אם זה אליפות אחת ב-40 שנה או שתי אליפויות, מכבי הם בחיים לא יכולים להיות. במי זה תלוי? בעיקר בנו, האוהדים. אנשים שנושאים איתם יום יום את הזהות המכביסטית, השחצנית והיהירה, הידיעה שתמיד נהיה הכי גדולים הכי יפים והכי מצליחים".



ההרכב המשוער
: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, טל בן חיים, איגור פיליפנקה, שרן ייני, גל אלברמן (אליאל פרץ), רובן מיקאל, איל גולסה, דור מיכה, טל בן חיים (יוסי בניון), וידאר קיארטנסון 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי