אוגו בהתקפה על אוהדי מכבי: לוזרים, כבשתם רק שער אחד בצ'מפיונס

ג'ון אוגו חוגג שער אליפות
ג'ון אוגו | צילום: דני מרון

קשר באר שבע צייץ לגבי ריקוד הניצחון ב-1:2 במשחק האליפות בשבת וזכה לתגובות נזעמות: "שחקן מלוכלך, עצבני". וגם אוהדות: "היינו שמחים לראות אותך בצהוב"

(גודל טקסט)
 ג'ון אוגו, קשרה של האלופה הנכנסת הפועל באר שבע, עורר סערה בטוויטר כשהתגרה באוהדי מכבי תל אביב. "כאשר אוהדי מכבי שרים 'אוגו מת', אני רוקד ומראה להם שאני לוחם ולא מזיז לי בכלל", צייץ הניגרי, "הם צריכים לשיר ולראות אותי לוקח עוד תואר. כל האוהדים והשחקנים צריכים להראות כבוד".

הציוץ, שהגיע בעקבות התקריות בין אוגו לאוהדי מכבי תל אביב בשבת במהלך המשחק בין שתי הקבוצות והסתיים בניצחון באר שבע 1:2 ובזכייה באליפות על הראש של היריבה המושבעת, עורר תגובות ותגובות מנגד.


אוגו

אוגו עם בניון. "לא אשנה לעולם את דרכי בשביל אוהדי מכבי". צילום: דני מרון



"שרים נגדך בגלל שאתה משחק מלוכלך ולא מכבד. אתה מקבל מה שמגיע לך", צייץ אוהד צהוב אחד וחברו הוסיף:  "אלוף ועדיין עצבני". מנגד היתה גם התגובה הבאה: "תסמוך עליי, שכל אוהדי מכבי תל אביב היו שמחים לראות אותך בצהוב. הם רק לא מודים בכך".


 

When their fans were chanting UGO is dead and me was dancing to show them I'm a Warrior and ain't bothered atall .. pic.twitter.com/E0vVy2FvZP

— John Ogu (@ogujohnugo) May 2, 2017

אוגו השיב: "תשירו מה שאתם רוצים. אני לעולם לא אשנה אשנה את הדרכים שלי בשבילכם. יש לכם מנטליות של לוזרים. תמשיכו להתבכיין ואנחנו נמשיך לקחת אליפויות. תתפללו כדי לזכות בגביע, אני אישית אוהד את בני יהודה בגמר".

כשאחד האוהדים כתב לו: "אנחנו לא הראינו רחמים כשהבסנו אתכם 2:6 בגמר הגביע", אוגו הגיב: "להיות חסר רחמים זה לקחת אליפות בהפרש של 11 נקודות מעליכם כשנותרו שלושה משחקים לסיום העונה". כשאוהדים כתבו לו שמכבי תל אביב הייתה בליגת האלופות, הניגרי צייץ שלושה אימוג'י של צחוק עם דמעות בעיניים וכתב: "בליגת האלופות כבשתם שער אחד, בושה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי