ברקת: יעקב בוזגלו הצהיר שמאור לא יישאר, אפגש איתו ונראה

ברקת
ברקת | דני מרון

"כואב לנו על הפציעה, רוצים שימשיך", "אלו סגר? כל שחקן צריך לתת הכל במקום שהוא נמצא", "הליגה צריכה לכלול 12 קבוצות". בעלי הפועל באר שבע ב-103FM

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע קטפה תואר אליפות שני ברציפות. כעת הפנים של האדומים לעבר העתיד ומספר סוגיות בוערות שהוא מביא. הבעלים אלונה ברקת עלתה לשידור בתוכנית הספורט של FM103 והתייחסה לנעשה בבירת הנגב.


העתיד
: "נמשיך לעבוד קשה. לרגע לא יושבים בשקט וחושבים איך אפשר לשפר. זה בהחלט משהו שנרצה לחוות את המסע הזה שוב".


עמדת המנהל המקצועי וסוגיית ברדה:
"יש לנו צוות שבאמת עושה עבודה מופלאה. יש סקאוט שמביא לנו אפשרויות. אנחנו די מסודרים. אליניב ברדה רוצה להמשיך לשחק ואמר את זה. זה מה שיהיה".


בכר
בכר, "יש לנו צוות מופלא" (דני מרון)


הקמפיין האירופי וההתקדמות בו
: "כל דבר צריך לעשות בזמן שלו. יכולנו לקבוצות כמו סאות'המפטון ואולימפיאקוס. היה חסר לנו ניסיון. נשב עם הצוות המקצועי. אם נצטרך התאמות, נעשה. יש לנו צוות יוצא מהכלל. אני חושבת שהיה חסר לנו מעט ניסיון. אנחנו רוצים להמשיך להתפתח".


עבודה עם צוות ישראלי
: "יש לנו פולני בצוות שאחראי על הצד הפיזיולוגי. אין לנו תווית בנושא. דברים שיכולים להוסיף, נקבל בברכה".


התקציב
: "לשמחתי כמעט לא הייתי צריכה להוסיף כסף מהבית. הצלחה באירופה מוכיחה את עצמה בפן הזה. קבוצת כדורגל עולה הרבה כסף, אין מה לומר".


אלו
אלו, "עושים דברים ביושרה" (אריאל שלום)


צירוף דור אלו לפני הפלייאוף וסוגיית הפייר-פליי:
"סגרתי גם עם שיר צדק לפני סוף העונה והוא היה מצוין. כל עוד זה נעשה ביושרה ויודעים על הדבר הזה. יש חלון ההעברות. אני יוצאת מנקודת הנחה שהשחקן מקצוען וייתן הכל לקבוצה שהוא שייך לה באותו רגע. יש לנו תקופה קצרה להתכונן, לא עושים שום דבר בסתר".


הפציעה ועתיד בוזגלו:
"קרה מה שקרה עם הפציעה שלו וזה כואב לנו כאב עמוק. אשב איתו. אבא שלו הצהיר שהוא לא יישאר בהפועל באר שבע בכל מקום אפשרי, אבל נראה מה יקרה איתו. ברגע שהבנו מהתנאים שהוא דורש, אז זה לא היה רלוונטי".


ברקת
ברקת ובוזגלו, הרומן יימשך? (יניב סול)


השקעה של אנשי עסקים בכדורגל
: "המדינה צריכה לעודד אנשי עסקים להשקיע בקבוצות. צריכים להקל בנושא המס. המנהלת הולכת לעשות צעדים משמעותיים בנושא לפי מה שאני יודעת. יש בעיה בנושא, בעלי הקבוצות נתנו כתף למנהלת בנושא".


שינוי מבנה הליגה: "אני חושבת ש-12 קבוצות זה המספר הנכון. יש תהליך. לא בן אדם אחד מחליט בנושא, זה משהו שיקרה. כל קבוצה שנרשמת לליגה צריכה לעמוד בתקציב שהיא מצהירה עליו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי