וידיגאל: אשאר בעונה הבאה, אין שאלה בכלל

ליטו וידיגאל
ליטו וידיגאל | צילום: דני מרון

מאמן מכבי תל אביב ערך מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול מכבי חיפה ביום ראשון (20:15, בספורטHD1). שוינפלד: "לא מעניין אותי מה קורה בהפועל תל אביב"

(גודל טקסט)
אחרי ההפסד להפועל באר שבע שהכריע את גורל האליפות, מכבי תל אביב תתארח במחזור הקרוב (ראשון ב-20:15, שידור ישיר בספורטHD1) באיצטדיון סמי עופר נגד מכבי חיפה, למשחק חסר חשיבות מבחינתה.


מאמן הצהובים ליטו וידיגאל אמר במסיבת עיתונאים שערך: "אני מתעסק רק במה שיהיה. צריך ללמוד מהעבר, אבל יש לנו משחקים לפנינו בליגה, ואת הגביע שאנחנו צריכים לקחת. השחקנים הם מקצוענים שנותנים הכל באימונים. ברור שלפעמים טועים, אבל אלה החיים. מסתכלים קדימה. הליגה עוד לא הסתיימה, רק ב-25 לחודש. עד אז יש לנו רק הרבה עבודה".

 

עתידו: "אין שאלה, אני נשאר. אין סיבה שאספר על הפגישות עם גולדהאר או עם קרויף, אני נשאר פה ויש לי הרבה עבודה".



לא מספר על הפגישות עם קרויף. וידיגאל (עדי אבישי)


מכבי חיפה ומחזורי הסיום: "מתעסק רק בקבוצה שלי. יש לנו את הגביע, אבל גם משחקים כאלה. ברור שארצה לתת הזדמנויות לשחקנים שלא שיחקו יותר מדי, אבל בכל משחק אני רוצה להעמיד הרכב תחרותי כדי לקחת שלוש נקודות. השחקנים צריכים להיות מקצוענים, ששואפים להשתפר כל משחק וזה המסר שאני מעביר לשחקנים".

הסגל בעונה הבאה: "לא יודע מי יישאר או יעזוב, זה לא מה שחשוב עכשיו. יש לנו ארבעה משחקים ואת הגביע ובזה אנחנו מתעסקים. אחרי שכולם יילחמו וייתנו הכל בארבעת המשחקים שנשארו, נתעסק בעתיד".


דבריו של ג'ון אוגו: "מכבד אותו אבל לא חושב כמוהו. לא מתעסק בזה כי זה לא מעניין אותי".



אוגו. לא מעניין את וידיגאל (דני מרון)


קבלת ההחלטות במועדון: "ברור שהכי קל לבוא ולהתלונן, אבל אנחנו מקבלים החלטות ביחד, כקבוצה. רק ככה נשיג את המטרות שלנו".


גם החלוץ ארון שוינפלד דיבר לקראת המשחק: "אם אשחק זו החלטה של המאמן. מה שיהיה, יהיה. אנחנו משחקים בכל מיני שיטות, ככה זה בכדורגל המודרני. אני ורסטילי ופתוח לכל אפשרויות ויודע שיש תחרות. אנחנו מרוכזים בלנצח את במשחקים"


 

הפועל תל אביב: "לא אכפת לי מה קורה בהפועל תל אביב. יש לי חברים שם, אבל זה לא מעסיק אותי ולא רלוונטי לגביי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי