קרויף יחזור עם התכניות לעונה הבאה, דסה וטיבי חוזרים להרכב

אלי דסה
אלי דסה | דני מרון

אחד מהשחקנים שטרם קיבל הצעה לעונה הבאה: "נמתין בסבלנות אחרי גמר הגביע". וידיגאל: יוסביו טוב מרונאלדו

(גודל טקסט)
המנהל המקצועי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף אמור לשוב מקנדה לאחר שנועד עם הבעלים מיץ' גולדהאר בנושא אישור התוכניות המקצועיות לעונה הבאה. ההולנדי אמור להמשיך בעונה הבאה, בעוד ג'ק אנגלידיס, עוזרו של הבעלים, ישוב מישראל לקנדה.


כל ההחלטות בנושא המקצועי ימתינו ל-25 בחודש, מיד לאחר משחק גמר הגביע נגד בני יהודה באצטדיון טדי נגד בני יהודה.


התכניות של קרויף כבר מאושרות, מחכים להסרת הלוט מהן. צילום: עדי אבישי
התכניות של קרויף כבר מאושרות, מחכים להכרזה עליהן. צילום: עדי אבישי


המגן אלי דסה והבלם איתן טיבי, שהחלימו מפציעותיהם, ישובו להרכב הפותח לקראת המשחק נגד מכבי חיפה (ראשון, 20:15 בספורטHD1) בסמי עופר על חשבונם של יובל שפונגין ואיגור פיליפנקה. ארון שוינפלד, שגיב יחזקאל ואליאל פרץ יזכו גם הם לדקות משחק משמעותיות הן כפותחים או מהספסל.


אגב, המאמן ליטו וידיגאל הפתיע כשטען בערב הגאלה של הקבוצה שנערך ביום חמישי כי לא רק שכריסטיאנו רונאלדו איננו הכדורגלן הטוב בעולם, הוא גם לא השחקן הפורטוגלי הטוב בכל הזמנים.


"אבי האלים היושב על האולימפוס הוא זאוס ועל המחשב שלי כתוב בגדול זאוסביו. מבחינתי זאת התשובה", הצהיר האנגולי כשהוא מתכוון ל"יהלום השחור" יוסביו, חלוץ בנפיקה והסלסאו בשנות ה-60.


לגבי השחקנים המסיימים חוזה ועוד טרם קיבלו הצעה להמשיך אמר אחד מהם לספורט1: "נמתין בסבלנות עד לאחר גמר הגביע, זה בסדר וכך צריך להיות".

ההרכב המשוער: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, טל בן חיים הבלם, איתן טיבי, שרן ייני, גל אלברמן (אליאל פרץ), אייל גולסה, דור מיכה (יוסי בניון), שגיב יחזקאל, וידאר קיארטנסון (ארון שוינפלד), טל בן חיים החלוץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי