דוידוב עשוי להישאר במ.ס אשדוד, ברוצ'יץ' ימשיך ומשפתי יושאל

שחקני אשדוד חוגגים שער
שחקני אשדוד חוגגים שער | צילום: דני מרון

התוכניות לעונה הבאה: רצון להאריך את השאלת הקשר מק"ש, מנגה ולוסיו יעזבו, ג'ראפי ימשיך בין הקורות

(גודל טקסט)
במ.ס אשדוד, שסיימה אתמול (שבת) ב-2:2 עם הפועל רעננה במשחק הביתי האחרון לעונת 2016/17, כבר חושבים על העונה הבאה. במועדון מעריכים שכובש הצמד עידו דוידוב (מושאל עד סוף העונה מעירוני קריית שמונה) עשוי להישאר.

 

דוידוב (22) סך הכל נהנה בקבוצה ומעמיק את הסגל, שאיבד העונה שני שחקני מפתח כגון מיכאל אוחנה וניב זריהן. בנוסף, כבר לפני כשלושה חודשים פורסם בספורט 1 שהפועל באר שבע ומכבי תל אביב עוקבות אחרי אור אינברום מה שעלול לגרום לקבוצה לאבד עוד שחקן התקפה. יחד עם זאת, לקשר/חלוץ ישנו חוזה לעוד ארבע שנים נוספות בקבוצה של איזי שרצקי וצריך יהיה להמתין להחלטה של המאמן החדש חיים סילבס.




 


השוער רועי משפתי, שרשם אתמול את הופעת הליגה הראשונה שלו העונה, ככל הנראה יושאל בעונה הבאה לקבוצה אחרת. כזכור, משפתי (24) סומן בעבר כמי שיהיה שוער ראשון של הקבוצה, אך במועדון החליטו העונה ללכת על יואב ג'ראפי – שעושה עבודה נהדרת (שמר 14 פעמים על רשת נקייה ב-31 משחקים) – ומשפתי נדחק הצידה.

 

בנושא הזרים, מבין דולי מנגה, לוסיו וקרלו ברוצ'יץ' רק האחרון ימשיך בעונה הבאה. לקרואטי, שעושה עבודה נהדרת באגף שמאל (ארבעה בישולים) יש חוזה לעוד שלוש שנים בקבוצה. שני החלוצים לא סיפקו את הסחורה מאז הגיעו בינואר. נושא הזרים הוא בכלל נושא כאוב בקבוצה שהספיקה לשחרר במהלך העונה לא פחות משישה זרים – סאשה איבקוביץ', נינו גאלוביץ', דראז'ן בגאריץ', גיורגי בטייב, אלן ויגור וסנדרו גוטאל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי