עיני: המשחק במושבה הוכיח את הצורך בלחימה במיגור האלימות

עופר עיני
עופר עיני | צילום: ערן לוף

ההתאחדות קיבלה שלושה מיליון דולר מפיפ"א לשיפוץ בית הנבחרות. עו"ד ברק פורש, עו"ד מאירי יעמוד בראש ועדה לקביעת קריטריונים למחליף של היועמ"ש

(גודל טקסט)
 יו"ר ההתאחדות, עופר עיני,  הבהיר בישיבת הנהלת ההתאחודות כי האירועים המכוערים במשחק בשבת בין הפועל תל אביב להפועל אשקלון רק מחזקים את הפנייה המשותפת של ההתאחדות והמנהלת לראש הממשלה, לשרים הרלוונטיים ולרשויות לקחת חלק פעיל הרבה יותר במיגור האלימות והגזענות מהמגרשים. בשבוע הבא תתקיים ישיבה משותפת בנושא למנהלת ולהנהלת ההתאחדות לכדורגל.

ההתאחדות קיבלה שלושה מיליון דולר מפיפ"א והכסף יאפשר הוספת מגרש שלישי והקמת קומה נוספת בבית הנבחרות בשפיים. חוזהו של היועמ"ש, עו"ד אפרים ברק, יסתיים בסוף חודש יוני ובהסכמת שני הצדדים לא יוארך. עם זאת עיני ציין כי: "עו"ד ברק השיא תרומה ייחודית ואיכותית מאין כמותה להתאחדות בשורה של נושאים וימשיך להיות לצדנו בשורת מאבקים לא פשוטים". חבר ההנהלה עו"ד מורן מאירי יקים ועדה לקביעת קריטריונים לבחירת היועמ"ש. הבא בראשותו ולצדם של עו"ד משה אביבי, עו"ד אפרים ברק, עו"ד גיל לב ועו"ד ליאור שחטר שתגיש את המלצותיהם בתוך שבועיים.

כהונתו של תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, הוארכה בשלוש שנים נוספות. כמו כן אישרה הנהלת ההתאחדות תשלום של 1,000 שקל לכל דיון עבור דייני בית הדין העליון החל מעונת המשחקים הבאה.


צילום: עדי אבישי

לוזון. נדחק החוצה מעוד תפקיד (עדי אבישי)


זאב גרינברג מונה לחבר הנהלה מטעם הפועל תל אביב בבמקום אמיר כבירי. יואל לביא יחליף כחבר הנהלה את אבנר קופל. דורון אוסידון יחליף כחבר הנהלה את יואב כץ מעטום הפועל חיפה.  תמיר גילת, מ"מ יו"ר ההתחאחדות, יחליף את אבי לוזון כנציג ההתאחדות בדירקטוריון המועצה להסדר ההימורים בספורט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי