חיים סילבס: הייתי שותף לכל החלטה לגבי העונה הבאה בק"ש

חיים סילבס
חיים סילבס | דני מרון

מאמן הפועל רעננה היוצא שיעבור לצפון דיבר בתכנית הספורט של 103FM. המשחק מול הפועל ת"א: "לא אפסיד בקלות"

(גודל טקסט)
חיים סילבס עובר שבוע מסקרן ביותר. מצד אחד הוא מונה רשמית למאמנה של עירוני קריית שמונה בעונה הבאה – מה שהיה ידוע תקופה ארוכה – ומנגד, קבוצתו הנוכחית הפועל רעננה תפגוש בשבת הקרובה (20:30) את הפועל תל אביב, שחייבת ניצחון כדי לשמור על סיכוי לשרוד בליגת העל. סילבס התראיין היום (רביעי) בתכנית הספורט של 103FM.


ראשית, התייחס סילבס למשחק החשוב בשבת: האווירה העוינת היא כיפית, כי אנחנו לא רגילים להרבה צופים. גם אשר (אלון) מבסוט שיהיה קהל. אני מקווה מאוד שהחלק של המאמן הוא גדול בלהשפיע על השחקנים, בפרט במשחק כזה שכביכול אין לנו על מה לשחק. זה שיהיה קהל מקל עלינו. זה נכון שכביכול הקבוצות שצריכות יותר את הנקודות רוב הפעמים לוקחות אותן, אבל לקבוצה כמו רעננה, עם שחקנים יחסית אלמוניים, יש מה להוכיח. אני יכול להבטיח שאני לא אפסיד בקלות. השנה היינו לא יציבים למען האמת. זו לא העונה הכי טובה שלי מבין שלוש שנותיי כמאמן ראשי. לא נבזבז זמן במשחק. בגלל הרגישות ננסה לנצח, אבל לא נעשה אקסטרות כמו בזבוז זמן שיעצבנו את היריבה".




בנוגע לעונה הבאה, סילבס יאמן כאמור בקריית שמונה, שמגרשה הביתי לא אושר לקראת 2017/18. המאמן התייחס לנושא וכן להכנות לעונה הבאה:
"נצטרך לעשות את העבודה בכל מגרש. אני מאמן שלוש שנים בקבוצה בלי בית. ברור שעדיף להחזיר את המבצר של קריית שמונה שהיה כל השנים, וניתן קצת ליריבות לנסוע, מה שאף אחד לא אוהב. מצד שני, זה לא תלוי בי. לגבי אחמד עאבד, כל החלטה שהתקבלה לעונה הבאה אני שותף לה. בסיטואציה הנוכחית קשה שעאבד ימשוך למעלה ואני שלם עם ההחלטה שלא ימשיך. יש לנו תכנית שלמה לעונה הבאה. תהיה קבוצה טובה בקריית שמונה. גם לגבי המגן השמאלי (מילוש ראדיבוייביץ') שהוחתם הייתי שותף, הכל באישור של הפועל רעננה".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי