טביב מאותת: ז'אורז'יניו סיכם בבית"ר ירושלים לשנתיים

ז'אורז'יניו
ז'אורז'יניו | ערן לוף

הקשר, שכבר היה בדרכו למכבי חיפה בחודש ינואר, הוא הרכש הראשון והנוצץ של הקבוצה מהבירה. טדי לא יהיה מוכן לאירופה ולליגה, בית"ר תנדוד למושבה

(גודל טקסט)

ז'אורז'יניו, קשר בני סכנין, סגר הערב (חמישי) בבית"ר ירושלים לשנתיים בפגישה שנערכה בין סוכנו לעו"ד של הקבוצה אלעד אייזנברג. הברזילאי סיים עונה שנייה בקבוצת המגזר, פחות טובה מהעונה הראשונה אבל עדיין נחשב לבורג מרכזי בהשגת הכרטיס לפלייאוף העליון.

הברזילאי בן ה-26 הגיע לבני סכנין בעונה שעברה ומיד הפך לאחד השחקנים הבולטים בליגה. שבעה שערים וחמישה בישולים הפכו אותו לאחד השחקנים המבוקשים, אבל הוא החליט להישאר בקבוצה מהמגזר. העונה כבש חמישה שערים ובישל שלושה נוספים.


בעונה הבאה ישתף פעולה עם קלטינס. ז'אורז'יניו. צילום: דני מרון

לאחר המשחק בין בית"ר לבני סכנין באצטדיון, הקשר הברזילאי חשף בפניו מקורביו שהוא ישחק בירושלים בעונה הבאה. גם קריית שמונה ובני יהודה רצו את ז'אורז'יניו, אך הוא כאמור העדיף את בית"ר ירושלים.

בנושא אחר, בית"ר תפתח את העונה הבאה במושבה. הצעד הגיע בשל העובדה כי טדי לא יהיה מוכן עד תחילת חודש ספטמבר. משמעות הדבר היא שכל משחקי הסיבובים המוקדמים בליגה האירופית, מפעל אליו תעפיל הקבוצה כמעט בוודאות, משחקי גביע הטוטו ופתיחת הליגה ייערכו באצטדיון בפתח תקווה.

כפי שכבר פרסמנו, טקס הפתיחה של המכביה ה-20 ב-6 ביולי ייערך באצטדיון בירושלים, שרק לאחר מכן יוכל להתחיל לעבור את השיפוץ הנחוץ. הדחייה במוכנות המגרש עוררה זעם רב על העירייה בקרב אוהדי הקבוצה. מעיריית ירושלים נמסר בנוגע לטענות: "הדשא באצטדיון טדי מטופל לאורך כל השנה במטרה לשמור על מצבו לטובת משחקי הכדורגל. בחודש יולי יתקיים בטדי אירוע פתיחת אירועי המכביה ה-20 בסימן 50 שנה לאיחוד העיר, בהשתתפות עשרות אלפי ספורטאים".

"לאחר האירוע הדשא יעבור שיקום ובסופו של התהליך ניתן יהיה לחזור ולשחק במגרש", הוסיפו בעירייה. "יש לציין כי העירייה משקיעה מיליוני שקלים באצטדיון על מנת לשדרג את חווית הצפייה ולהפוך את טדי לאצטדיון הלאומי. באצטדיון טדי מתארחים משחקי נבחרות והתאחדות ברמה הגבוהה ביותר ואנו זוכים לשבחים לאחר כל משחק".

בתוך כך, באימון הבוקר של הקבוצה התעמתו מילולית השוער בוריס קליימן והקשר עידן ורד. השניים התווכחו תוך כדי המשחקונים, אולם מיהרו לסגור את העימות ביניהם אחרי שעידן ורד התנצל.


עידן ורד התנצל. צילום: דני מרון 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי