ניסנוב: הייתי בשוק, נבחן נעילת אימונים בפני אוהדים

הפועל תל אביב
הפועל תל אביב | אודי ציטיאט

בעלי הפועל תל אביב עדיין בהלם מהמהומה באימון בה הוכו בין השאר גם הם: "נלמד ממכבי ת"א", שחקן בקבוצה: "רק במדינות עולם שלישי קורים דברים מכוערים ומסוכנים כאלה"

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב מנסים להתאושש מפריצת האוהדים לאימון, מה שהסעיר את הרוחות במתחם חודורוב לפני השבת הגורלית שתקבע היכן תשחק הקבוצה בעונה הבאה.

אחד הבעלים שרון ניסנוב סיפר: "הייתי ממש בשוק כשראיתי מספר אוהדים שלנו פורצים לתוך המגרש במהלך אימון ומנסים לפגוע פיזית בשחקנים מהקבוצה שלהם, לא היה כדבר הזה. אנחנו לומדים מכול דבר, נבדוק את הדוגמה של מכבי תל אביב שם אוהדים לא מגיעים לאימונים וכך זה גם באירופה". 


ניסנוב הפנה את עיקר תשומת הלב אל המשימה האמיתית: "מחר בהתכנסות לקראת המשחק נגד הפועל רעננה נקיים שיחה עם השחקנים כדי להפריד בין האירועים, וכדי שיעלו למשחק בשקט כדי לנסות לנצח". 




"ננסה להפריד בין האירועים, ליצור שקט ולנצח"
 

חלק מהשחקנים עדיין לא התאוששו מהפריצה של האוהדים, מה שהיה עשוי להסתיים בצורה אחרת לגמרי. שחקן בקבוצה אמר למקורביו: "דבר כזה לא זכור בכדורגל הישראלי מעולם. יש את הפריצות לתוך האימון ואת קריאות העידוד היצירתיות שמעבר לטעם הטוב. שאוהדים יפרצו להכות שחקנים שרק לפני שבועיים-שלושה כבשו שערים זאת חציית קווים אדומים. בשום מקום חוץ ממדינות העולם השלישי אין דבר מכוער ומסוכן כזה".

עומרי אלטמן ואדי גוטליב כבר העבירו מסרים כי הם מחוייבים למועדון, ויעשו את ההפרדה בין האימון למשחק נגד הפועל רעננה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי