ורמוט: יכול היה להיות גרוע יותר, השחקנים לא שווים יותר ממקום 4-5

ורמוט
ורמוט | אודי ציטיאט

קשר מכבי חיפה: "אם היינו בפלייאוף התחתון אולי היינו יורדים". לוזון: "מעדיף את האמת, לא שווים יותר ממקום שישי". אבוקסיס: "סכנין תישאר בליבי"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה רשמה הערב (שבת) עוד שיא עגום לעונה חלשה. לראשונה מאז 1988 הירוקים יסיימו מתחת למקום החמישי לאחר שנכנעו 1:0 לבני סכנין, ספגו הפסד שביעי בפלייאוף העליון וקיבלו עוד מכה בגלגלים.

מרבית הקהל הירוק נותר בבית, אך מי שהגיע לדוחא הרבה לקלל את הבעלים יעקב שחר ואת השחקנים ובראשם אלירן עטר.

הקשר גילי ורמוט הגיע שפוף לעמדת הראיונות וסיפר: "המקום השישי משקף את המצב שלנו. אם לא היינו עולים לפלייאוף העליון אולי היה הרבה יותר גרוע. זה המצב, זו הקבוצה. כל משחק דקה 10, 15 נכנסים לפיגור ורודפים אחרי היריב". 


נחלצו מירידת ליגה
: "אי אפשר לדעת, אולי כן, המצב ממש לא טוב, זה כבר כדור שלג גדול מאוד. לשחקנים יש חלק כי הם על הדשא ואנחנו לוקחים את האחריות. גם אם השחקנים שיש כאן יפיקו מעצמם את המקסימום, אנחנו נגיע למקום החמישי והרביעי לא מעבר לזה".

טר
עטר מתוסכל (אודי ציטיאט)

הקללות והשלטים: "אף שחקן הוא לא חסין בכדורגל. 99 אחוז מהאוהדים שלנו הם מצוינים ואדירים. אלv שהגיע בחרו לקלל, אין לי מה להתעסק בזה. זה לא נעים לקבל קללות. במשחקים האחרונים אנחנו סובלים. מדברים על לנצח וליהנות, אבל אנחנו מתחילים בפיגור ורודפים אחרי היריב. המשחקים הם סבל גדול. יש אנשים שתפקידם להחליף ולשנות, אני בטוח שעובדים על זה כבר מספר חודשים. אני מאמין שכולם רואים מה קורה במכבי חיפה".

המאמן גיא לוזון סיכם: "הכדורגל לא מספיק טוב. ספגנו למרות ששלטנו ואנחנו צריכים לראות איך אנחנו משתפרים לעונה הבאה כדי להיראות יותר טוב".

הפלייאוף העליון: "הייתי מעדיף את הפלייאוף העליון מאשר לנצח כמה משחקים, זו האמת ועדיף לקבל אותה. כנראה שאנחנו לא שווים יותר מהמקום השישי".


הקללות של האוהדים:
"ה-40 שהגיעו לסכנין לא משקפים את אוהדי מכבי חיפה. הקהל שלנו הוא לא הבעיה של הקבוצה".

לוזון
יש לו מקום לאופטימיות? (אודי ציטיאט)

יוסי אבוקסיס שנפרד מדוחא אחרי עונה וחצי אמר: "מדהים לנצח את מכבי חיפה ארבע פעמים בשנה. זה לא דבר של מה בכך. הייתה לי פה שנה וחצי מדהימה".

הפרידה מדוחא: "זה היה המשחק האחרון שלי בדוחא כמאמן סכנין. זה פשוט כיף גדול. נהניתי כאן מכל רגע. נתנו לי כאן הרגשה טוב ואני עוזב מקום מדהים שיישאר בליבי הרבה זמן. האנשים כאן מדהימים ויישארו איתי".

הפועל תל אביב: "אני מחזיק אצבעות להפועל תל אביב ונקווה לטוב. מקום שמאוד יקר לליבי, גדלתי שם. אלך לראות את המשחק ואני אומר שוב, אחזיק להם אצבעות ואקווה לטוב".

ג
אבוקסיס, נפרד בחיוך (אודי ציטיאט)

פיראס מוגרבי שהגיע במהלך העונה ממכבי חיפה הוסיף: "שמח שכבשתי ועזרתי לקבוצה לנצח אחרי שלושה הפסדים, במיוחד אחרי ההפסד לבית"ר בשבוע שעבר. הגענו לפלייאוף העליון וזה הישג. מקום חמישי זה טוב למועדון שלנו ואני שמח על כך".

המעבר במהלך העונה: "אני שמח שבאתי לקבוצה. טוב לי כאן ומעריכים אותי כאן ונותנים לי שקט להצליח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי