החלטות ראשונות בהפועל חיפה: סזאר שוחרר, פלקושצ'נקו נשאר

מקסים פלקושצ'נקו. יואב כץ בונה עליו
מקסים פלקושצ'נקו. יואב כץ בונה עליו | צילום: אודי ציטיאט

קלינגר הודיע לברזילאי כי הוא אינו בתכניות לעונה הבאה. המאמן והבעלים הבהירו: "מקסים לא יימכר עבור שום סכום". אלבז על הכוונת, לבקוביץ' יהפוך שוער ראשון

(גודל טקסט)

ניר קלינגר, מאמן הפועל חיפה, הודיע לקשר ז'וליו סזאר על שחרורו מהקבוצה. קלינגר אמר לברזילאי שכבש העונה שני שערים ב-31 משחקים כי האדומים לא יממשו את האופציה עליו מאחר והוא אינו בתכניות לעונה הבאה.

לאחר סיום העונה בהפועל חיפה מעלים הילוך בהכנות לעונה הבאה. הבעלים יואב כץ נמצא בשיחות יומיות עם המאמן ניר קלינגר ומעבר למשא ומתן ביניהם על כך שהאחרון ימשיך בעמדת המאמן לעונה הבאה, השניים גם ממשיכים בבניית סגל הקבוצה.

אחת ההחלטות שהתקבלה היא  כילמרות שמספר מועדונים בכירים כמו מכבי תל אביב ומכבי חיפה התעניינו במהלך העונה בכישרון הצעיר של הקבוצה מקסים פלקושצ'נקו, בהפועל חיפה רוצים לראות את השחקן בקבוצה. "אמנם יש קבוצות שמוכנים להשקיע על מקסים הרבה כסף אבל כץ וקלינגר מאמינים כי הוא יוביל את הקבוצה ולכן אין החלטה למכור אותו עבור שום סכום", אמרו בחיפה.

שחקן נוסף שימשיך בקבוצה הוא הקשר חנן ממן שיקבל חוזה ארוך טווח. במועדון מחכים להחלטה של הבעלים לגבי השוער פיט פלטהאוזן. כפי שפורסם בספורט1 נראה כי חיפה תיפרד מהשוער ואז השוער השני רובי לבקוביץ יקבל הזדמנות בין הקורות כשוער הראשון.

רר
אלבז וממן ברקע, ישתפו פעולה בעונה הבאה? (ערן לוף)

מי שנמצא על הכוונת של חיפה הוא חלוץ הפועל כפר סבא אלי אלבז. האחרון סיים חוזה ואמנם נחשב כשחקן חופשי אך במועדון נעוריו יגישו לו הצעה על מנת להחתימו במועדון. במידה וייבחר במועדון אחר צפויה הקבוצה לקבל דמי השבחה עליו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי