במכבי חיפה סימנו מנג'ר: טוני מחטאפה קיבל הצעה

טוני
טוני | AFP

הירוקים רוצים את המנהל המקצועי הספרדי שעבר באתלטיקו מדריד וכיום עובד בחטאפה. בנוסף, רז מאיר על הכוונת לקראת העונה הבאה

(גודל טקסט)
במכבי חיפה אומנם מתכוננים למשחק האחרון מול מכבי פתח תקווה, אבל הראש של הצוות המקצועי והניהולי כבר בעונה הבאה. במועדון יקבלו החלטה בימים הקרובים לגבי השחקנים המושאלים שיחזרו לקבוצה.

 

אחד השמות הבולטים שעשוי לחזור הוא שחקן הפועל אשקלון רז מאיר. הצוות המקצועי עקב בחודשים האחרונים אחר השחקן, שהיה בין הבולטים בקבוצה הדרומית במיוחד מאז שעבר לעמדת המגן הימני.


 

במועדון ממתינים לתשובתו של המגן האוסטרי פלוריאן קליין, שצפוי לסגור את הפרטים האחרונים ובמועדון מקווים כי ייענה בקרוב. בחיפה מעוניינים כי מאיר ישמש כמגן המחליף ומודעים לכך כאשר שיכול לשחק גם בקישור.

 

הצוות המקצועי החליט כי שחקני בית רבים יקבלו הזדמנות במשחק האחרון של העונה כדי לבדוק מי מהם מתאים יותר לקראת העונה הבאה. המאמן גיא לוזון כבר התייחס לנושא לאחר המשחק מול סכנין וסיפר כי בכוונתו לשלב שחקנים מקבוצת הנוער כמו יהב גורפינקל, מוחמד אבו פאני, איתן וולבלום, עמית זנטי ומוחמד עוואד.


יעקב שחר. סגר על מנג'ר 

בנושא אחר, טוני הוא המועמד המוביל לשמש כמנהל הספורטיבי של המועדון והמגעים עמו יתפסו תאוצה בקרוב. מוקדם יותר החליטו הירוקים לרדת מהספרדי רמון פלאנס, לאחר שזה הסכים להגיע רק לאחר סיום הליגה השנייה בספרד ב-11 ביוני. טוני קיבל הצעה רשמית ובכוונת הירוקים לסיים במהרה את המגעים.


אנטוניו מוניוס גומס (49), הידוע יותר כטוני, נולד בקורדובה, אך העביר כמעט את כל הקריירה שלו באתלטיקו מדריד. הוא פרש ב-2001 וקיבל תפקיד בקולצ'ונרוס ומאז 2008, משמש כמנהל הספורטיבי של חטאפה, שנאבקת על החזרה ללה ליגה. כדי להגיע למכבי חיפה, טוני יצטרך להיפרד מתפקידו לפני סיום העונה בסגונדה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי