תקציב ק"ש יעמוד על כ-30 מיליון שקל, שפונגין וטאהא מועמדים

שפונגין
שפונגין | דני מרון

שרצקי מתכנן להעמיד את התקציב הגדול בתולדות המועדון, מגן מכבי ת"א לא מתלהב להגיע, בלם ב"ש עדיין לא קיבל שחרור. מחכים לתשובה מחנן ממן

(גודל טקסט)
עירוני קריית שמונה אומנם סיימה את העונה רק לפני מספר ימים, אבל ראשי המועדון כבר עובדים על העונה הבאה. הבעלים איזי שרצקי שהודיע במהלך העונה האחרונה כי לקח צעד אחורה בכל הקישור לניהול המועדון, חזר בגדול וביחד עם הצוות שלו מנסה לבנות קבוצה איכותית שתגיע לפלייאוף העליון.

 

במועדון אישרו כי הבעלים החליט להעמיד בעונה הקרובה את התקציב הגדול ביותר בתולדות המועדון – כ-30 מיליון שקלים. בראש סדר העדיפויות נמצאים בלם ישראלי בכיר ומגן ימני. פרט לאיאד אבו עביד (מכבי חיפה) ועומרי בן הרוש (מכבי תל אביב) מועמדים לאיוש עמדת הבלם לואי טאהא (הפועל באר שבע) ואדי גוטליב (הפועל ת"א). 




בשלב זה בבאר שבע לא מתכוונים לשחרר את טאהא ואילו גוטליב מבוקש במכבי חיפה בקבוצות מהליגה הרוסית. בנוסף במועדון גיששו גם אצל המגן יובל שפונגין שבשלב זה אינו מתכוון לעזוב את מכבי ת"א. 



בנוסף, בקבוצה מחכים לתשובה מקשר הפועל חיפה חנן ממן. כפי שפורסם לראשונה בספורט1 כבר לפני יותר מחודש נערכה שיחה בין אביו של השחקן לבין שרצקי, אך טרם התחיל משא ומתן רשמי. ממן עצמו קיבל בימים האחרונים הצעה משודרגת מהפועל חיפה, אך גם שם טרם נפתח המשא ומתן. "איזי החליט לבנות העונה קבוצה סופר איכותית עם אמונה שלמה בצוות המקצועי ובסגל השחקנים" אמרו במועדון.



יובל שפונגין. לא מתלהב להגיע. צילום: דני מרון
יובל שפונגין. לא מתלהב להגיע (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי