בבני סכנין שוקלים מינוי מאמן זר במקום אבוקסיס

מוחמד אבו יונס
מוחמד אבו יונס | ערן לוף

ראשי המועדון צפויים להיפגש בתחילת השבוע ולקבל החלטה לגבי זהות המאמן בעונה הבאה. אם תתקבל החלטה לגבי מאמן ישראלי, תורג'מן יחתום

(גודל טקסט)

 בני סכנין אומנם הפסידה אתמול 2:0 להפועל באר שבע, אבל במועדון מרוצים מאחת העונות הטובות של המועדון בשנים האחרונות. בקבוצה הודו למאמן יוסי אבוקסיס שעוזב לבני יהודה וכבר בימים הקרובים ייפגשו ראשי המועדון בכדי לקבל החלטה על זהות המאמן לעונה הבאה.

ראשי סכנין יקבלו החלטה אם הצוות יהיה ישראלי או זר, כאשר אם מדובר במאמן זר, ככל הנראה יגיע צוות ספרדי שישתף פעולה עם מאמן הכושר ספרדי חואן קרלוס שכבר עובד במועדון. אם בסכנין יחליטו ללכת על צוות ישראלי אז נראה כי ישנה עדיפות לעמיר תורג'מן עמו כבר נפגש היו"ר אבו יונס. "האופציה של מאמן זר על הפרק ונבדקת בנושא", אמר גורם במועדון.

לאחר ההחלטה לגבי זהות המאמן, במועדון יקבלו החלטה לגבי המשך מימוש האופציות על הבלם סארי פלאח והחלוצים יובל אבידור ועידן שמש, כשנראה שהשלושה ימשיכו לעונה נוספת בסכנין.


זוכה לעדיפות. תורג'מן (דני מרון)

מי שלא ימשיכו בקבוצה הם שני המושאלים רמזי ספורי וניר לקס שאמורים לחזור להפועל תל אביב. לקס גם מבוקש בבני יהודה. במועדון הביעו אתמול שביעות רצון משילוב הצעירים במחזורים האחרונים וחלק מהם יקבלו הזדמנות ממשית לקראת העונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי