במכבי תל אביב חוששים: פרידה מקרויף תגרור כותרות שליליות

וידיגאל
וידיגאל | דני מרון

וידיגאל כבר הכין תוכנית למהפכה, אבל גולדהאר מתלבט כיצד להכריע בעימות בין המאמן למנהל הספורטיבי. רמון ישוב לוויטוריה, גולדברג ויונתן כהן מועמדים לשוב

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב סיימה את העונה באכזבה גדולה עם אובדן שני התארים בזירה המקומית וכעת מתחילה המהפכה והסקת המסקנות באופן רשמי.


הבלם רמון רומא ישוב בשבוע הבא לברזיל אחרי קדנציה לא ממש משכנעת אצל הצהובים ויחזור למועדון הברזילאי ויטוריה. הבלם שהגיע בינואר בהשאלה אחרי רכישתו של הקשר מרסלו משאדו, ישוב למועדון האם שלו לאחר שרשם רק שתי הופעות במכבי תל אביב. בוויטוריה אגב הוא מחזיק בחוזה עד 2019, ואם היה ספק לגבי המשך דרכו, כעת הצהובים ייאלצו לחזק את ההגנה בשחקנים אחרים.


במקביל, אי הוודאות במועדון נמשך כשברקע העימות בין ג'ורדי קרויף למאמן ליטו וידיגאל. הפורטוגלי-אנגולי כבר הכין תוכנית רכש ושינויים בנושא סגל הקבוצה לעונה הבאה כשהיא שונה מזו של המנהל הספורטיבי.


גורם בסביבת המועדון אמר: "כולם רואים את ההתנהלות של ג'ורדי ששב מהפגישה עם מיץ' גולדהאר בטורונטו והפך שונה בהתנהגותו. זה לא אותו ג'ורדי קרויף מלא הביטחון המוכר במועדון. אי אפשר היה להסתיר את המחלוקת יותר". 


ג
וידיגאל, מה מתבשל מאחורי הקלעים? (דני מרון)


שחקני הקבוצה שיצאו מחדר ההלבשה לעבר אוטובוס השחקנים נראו בהלם. חלקם "גמגם" על שיחה רגילה לכאורה עם קרויף, אחרים הבינו כי יש כאן סיפור שעלול ליצור כדור שלג.


בסביבת המועדון ידעו לומר כי ההצהרה של וידיגאל על הגעתו לישראל בעצת הבעלים ויד ימינו ג'ק אנגלידיס היא משהו יוצא דופן. "גולדהאר ואנגלידיס מבינים כי זה עשוי לגרום לעזיבה של ג'ורדי אבל לא שולחים כזו דמות הביתה – זה ייצור כותרות ענק", אמרו גורמים.


We tried hard, but it was not enough. Thanks to our fans for their great support this season. #YallaMaccabipic.twitter.com/YbbCUq3x9o

— Jordi Cruyff (@JordiCruyff) May 27, 2017


בינתיים קרויף הספיק לצייץ בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "ניסינו בכל הכוח, זה לא היה מספיק. תודה לאוהדים על תמיכה גדולה כל העונה".


אנגלידיס עצמו, אולי כדי לצאת מהפלונטר ערך משאל של השחקנים לגבי דעתם על המאמן. חלקם טען כי המאמן לא כריזמטי ולא רואים עימו שפה משותפת אך היו גם מי שנזהרו, אולי בגלל מעמדם בסגל ועתידם במועדון.


כ
יונתן כהן,ישוב לסגל של הצהובים? (דני מרון)


אגב, אם וידיגאל ימשיך במועדון ישנה אפשרות שדור פרץ, שון גולדברג ויונתן כהן יהיו חלק מהסגל של מכבי תל אביב בעונה הבאה או לפחות בתחילתה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי