ג'ורדי קרויף ומיץ' גולדהאר ייפגשו בטורונטו בקרוב

קרויף וגולדהאר. ייפרדו?
קרויף וגולדהאר. ייפרדו? | צילום: עדי אבישי

המנהל המקצועי ייפגש עם הבעלים בקנדה בנוגע לעתידו במכבי תל אביב, עשוי לרדת לקווים ללא סמכות מעליו. וידיגאל והצוות המקצועי עשויים להיות מפוטרים. נקבע מועד פתיחת האימונים

(גודל טקסט)

הפרסומים האחרונים בספרד על מועמדותו של ג'ורדי קרויף לברצלונה אינם נכונים והובהרו על ידי המנהל המקצועי של מכבי תל אביב למיץ' גולדהאר וליד ימינו ג'ק אנגלידיס לפני שההולנדי המריא לפגישה עם השניים בטורונטו.

בקריית שלום ממתינים לפגישה הקרובה בין הבעלים למנג'ר כדי שאי הוודאות הנוכחי יגמר והדברים במועדון הצהוב יתחילו לשוב להתנהלות הרגילה, ככל הנראה תחת שינויים גדולים במבנה הניהולי מקצועי ובסגל השחקנים.

על פי גורמים סביב מכבי ת"א, הפגישה בין גולדהאר לקרויף אמורה עשויה לצאת לפועל בכול שעה והתפקיד אותו מייעד הבעלים למנג'ר שלא הביא שום תואר בשנתיים האחרונות היא ירידה לקווים תוך ויתור על עמדת המנג'ר.


קרויף. יחזור לקווים? (דני מרון)

בסביבת סגנית האלופה אומרים כי עד לסיום הפגישה דברים לא יצאו החוצה ורק כשהכול יהיה ברור יראו אם ההולנדי ממשיך או עוזב, כמו גם עתידו של ליטו וידיגאל במכבי ת"א שעשוי להיות מפוטר ויחד עם הצוות שהביא לישראל, לקבל פיצוי כספי.

על פי גורמים בסביבת מכבי ת"א קרויף ידרוש מערך מקצועי חדש שבראשו יעמוד ואי מינוי מנג'ר מקצועי מעליו כדי להשאיר בידיו את כל נושא רכש השחקנים הזרים והישראלים וגם השחרורים. אם לא ימצא לאלתר מנכ"ל למועדון צפוי ג'ק אנגלידיס להגיע לתקופה ארוכה לקריית שלום.


וידיגאל. גם העתיד שלו על הפרק (דני מרון)

בתוך כך, היום מסתיימים באופן רשמי חוזיהם של הבלם טל בן חיים, גל אלברמן, עומרי בן הרוש, יובל שפונגין, יוסי בניון, ברק יצחקי ורובן מיקאל. הברזילאי רמון כבר נפרד מעשית מהמועדון.

הצהובים טרם שוחחו עם החלוץ טל בן חיים שיכול לממש את סעיף היציאה שלו תמורת 2.9 מיליון יורו. ידוע שבמשחק גמר גביע המדינה צפו בשחקן נציגים של פ.צ. ברוז' ומועדון נוסף.


בן חיים. יממש את סעיף היציאה? (דני מרון)

הקבוצה תשוב לאימונים כבר ב-14 ביוני ותחל בהכנות טרום העונה לפני שתצא למחנה האימונים ב-18 ביוני בו יעלו קצב מבחינת ההכנות למשחק הראשון העונה במוקדמות הליגה האירופית. מספר שחקנים בהם שחקני מנבחרת ישראל יזכו למספר ימי מנוחה נוספים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי