גולדהאר: תמיד אהיה אסיר תודה לגל אלברמן

גל אלברמן במכבי חיפה
גל אלברמן במכבי חיפה | צילום: מכבי חיפה - האתר הרשמי

מכבי חיפה החתימה את הקשר בן ה-34 על חוזה לשנתיים כפי שפורסם בספורט1, הבעלים של מכבי ת"א נפרד ממנו במלים חמות. אלברמן לאוהדים: "איני יכול להסביר במלים את הקושי שנתקלתי בו לעזוב"

(גודל טקסט)
לאחר החתמתו של הבלם הברזילאי אליסון דוס סנטוס, מכבי חיפה הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של הקשר גל אלברמן על חוזה לשנתיים. על הסיכום בין הצדדים פורסם לראשונה בספורט1.



הקשר, ששיחק במכבי תל אביב שבע שנים, זכה בשלוש אליפויות וענד לתקופה קצרה את סרט הקפטן. מיץ' גולדהאר, הבעלים של הצהובים נפרד ממנו במלים חמות באתר הרשמי של המועדון: "מיומו הראשון במועדון, גל היה מקצוען אמיתי שהתאמן ושיחק עם כל הלב בנוסף לעובדה ששימש דוגמא לחבריו לקבוצה. לאורך השנים היה לגל חלק משמעותי בהישגי המועדון ותמיד אהיה אסיר תודה על כך. דרכינו נפרדות עם הערכה עצומה וברכות מעומק הלב ואנו מאחלים לו ולמשפחתו בהצלחה לקראת העתיד".


אלברמן עצמו פרסם מכתב מיוחד לקהל הצהוב  דרך עמוד הפייסבוק של אשתו, ליטל. המכתב המלא לפניכם:



(עמוד הפייסבוק אשתו של גל אלברמן)


לאחר החתימה אמר אלברמן לאתר הרשמי של הקבוצה: "שמח ומתרגש להצטרף למועדון הכדורגל מכבי חיפה. מקווה לעזור להחזיר את המועדון למקום לו הוא שייך בצמרת הכדורגל הישראלי".




מנכ"ל המועדון אסף בן-דב הגיב: "הרצון להביא את גל אלברמן נכפה מכמה סיבות: היינו זקוקים לשחקן בתפקיד, בעל ניסיון, מנהיג ודמות שמתחברת בחדר ההלבשה. על כולם הבאנו את גל אלברמן ומכאן אנו שמחים שהוא מצטרף אלינו ונעשה הכל כדי שיצליח".


אלברמן בן ה-34 החל את דרכו במכבי פתח תקווה ושיחק בשורותיה חמש שנים. בתחילת עונת 2005/6, הצטרף לטנריפה מהליגה השנייה בספרד ושיחק כחצי עונה עד ששב ארצה והצטרף לבית"ר ירושלים לה סייע לזכות באליפות.


✅ עכשיו זה רשמי! גל אלברמן חתם לשנתיים בשורות הירוקים!
◀ לכתבה: https://t.co/AA2xjQ0JDfpic.twitter.com/vF9PUPDlXF

— Maccabi Haifa FC (@mhfootballclub) June 1, 2017

 

הקשר, המשיך לעונה נוספת בירושלים שהסתיים בדאבל. ב-2008, חתם בבורוסיה מנשנגלדבאך הגרמנית ובמשך שנתיים רשם 16 הופעות. ב-2010, שב פעם נוספת לארץ והפעם חתם במכבי תל אביב ובשורותיה רשם 185 הופעות. 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי