קריית שמונה תקיים משחק אימון מול בירמינגהאם סיטי

הארי רדנאפ
הארי רדנאפ | Gettimages

במועדון קיוו לצרף את שבתאי, שחתם במכבי פתח תקווה. מאוריסיו לא בתכניות של סילבס, אנס מחמיד הצעיר לא יושאל

(גודל טקסט)
אכזבה בעירוני קריית שמונה. חיים סילבס קיווה להתאחד מחדש עם הקשר יובל שבתאי אותו אימן בהפועל רעננה, אבל השחקן העדיף את הצעת מכבי פתח תקווה במדיה חתם לשלוש שנים. כעת, ימשיך סילבס במאמציו למצוא קשר זר. 

 

הבוקר עוד חיכו בקריית שמונה לשחקן, שגדל במועדון, ואף שקלו לוותר על אופיר קריאף לטובתו. בינתיים במועדון מחכים לסיום המשא ומתן בין הבעלים איזי שרצקי לבין ראשי מכבי חיפה בכדי להודיע רשמית על צירופו של המגן איאד אבו עביד, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1.


 

בסביבתו של השחקן אישרו כי כל הפרטים בינו לבין קריית שמונה סוכמו ורק ההסכם בין המועדונים מעכב את ההודעה הרשמית. בקבוצה גם מחכים להגעתו של חלוץ הרכש החדש, נייג'ל האסלביינק, שצפוי להגיע בסוף החודש. במועדון טרם החליטו לגבי עתידו של הברזילאי, מאוריסיו. מועדון ספורט אשדוד כבר הביעה עניין בשחקן ששיחק במדיה בליגה הלאומית.

 

החלוץ הצעיר אנס מחמיד שנרכש במהלך העונה האחרונה על ידי שרצקי מבית"ר טוברוק יישאר במועדון בעונה הבאה ולא יושאל לקבוצה אחרת. 


בנושא אחר, קבוצתו של חיים סילבס תקיים ב-15.7 משחק אימון מול בירמינגהאם סיטי, קבוצתו של הארי רדנאפ, במהלך מחנה האימונים באוסטריה.


שבתאי וסילבס. ישובו לשתף פעולה? (עדי אבישי)
שבתאי וסילבס. לא ישובו לשתף פעולה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי