בן חיים ממתין להצעות, מכבי מעוניינת להשאירו

טל בן חיים
טל בן חיים | דני מרון

החלוץ מחזיק בסעיף יציאה לאירופה עד ה-1.8, אולם הצהובים העבירו מסרים כי ברצונם להיפגש ולסכם על הישארותו. מקורב: "יש מועדונים באירופה שבוחנים את האפשרות לצרפו"

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב מצפים לשובו של ג'ורדי קרויף לישראל, כדי שבמועדון יוכלו לפתוח דף חדש ולהתחיל רשמית בהכנות לעונת 2017/8 ובאימוני הקבוצה שייצאו לדרך בעוד שישה ימים. תחילה יעברו השחקנים מבדקים רפואיים ובמקביל מרבית המושאלים ישובו וינסו להרשים כדי להישאר בסגל ולהימנע מנדידה נוספת.

לאימונים אמור להצטרף גם החלוץ טל בן חיים, שבשל פציעה לא נכלל בסגל נבחרת ישראל לקראת המשחק ביום ראשון נגד נבחרת אלבניה .בן חיים טרם יודע היכן ישחק בעונה הבאה ועל פי גורמים בקריית שלום הוא ממתין לפגישה עם ג'ורדי קרויף כדי שדברים יובהרו ותוכל להתקבל החלטה משותפת באשר לעתידו.

בסביבת החלוץ הבהירו: "הועברו מסרים ממכבי תל אביב על רצון להיפגש כדי שטל ימשיך במכבי תל אביב. במקביל יש מועדונים שמשוחחים עם טל ובודקים את האפשרות להעיף את סעיף השחרור שלו (על סך 2.9 מיליון יורו, א.ג). חשוב להבהיר שהסעיף של טל מסתיים ב-1.8, עד אז הוא יכול לעזוב תמורת הסכום הנקוב".


בן חיים. ממתין לפגישה עם קרויף (עדי אבישי)

כידוע, עד כה מכבי תל אביב מימשה את האופציה על יובל שפונגין וכעת היא ממתינה לתשובות להצעות הכספיות החדשות שהעבירה לבלם טל בן חיים ולברק יצחקי. ההצעות הם נמוכות יותר מהחוזה שהיה להם בעונה האחרונה ואף משתנה מחוזה של תשלום ביורו לחוזה דולרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי