ואליינטה צפוי לסכם בחיחון, לוואצק הצעות מפולין ומצ'כיה

פספוס. ואצק
פספוס. ואצק | צילום: דני מרון

במכבי חיפה מקווים שהקשר הצ'כי והבלם הספרדי ימצאו בהקדם בית חדש. מוניוס נתן אישור להחתמת עומרי אלטמן

(גודל טקסט)

במכבי חיפה ממתינים להגעתו של המנהל הספורטיבי, טוני מוניוס לישראל בתחילת חודש יולי.  בתחילה מוניוס יגיע עם עוזר אישי אחד בלבד אך לא מן הנמנע שבמהלך החודש הקרוב יבקש איש מקצוע נוסף שיגיע עמו מספרד. 

בחיפה מקווים כי מיד עם הגעתו תנסה הקבוצה להשלים את מכסת השחקנים הזרים כאשר בשלב הזה נמצאים רק הבלמים גארי קגלמאכר שהוא הזר היחיד שממשיך מהעונה האחרונה ואליסון דוס סנטוס שהגיע ממכבי פתח תקווה. 

בחיפה עוקבים אחר התפתחויות בעניין הזרים שחתומים בקבוצה לעונה הקרובה אבל לא נמצאים בתוכניות של הצוות המקצועי. הבלם מארק ואליינטה נמצא במשא ומתן מתקדם עם ספורטינג חיחון מהליגה הספרדית השנייה והירוקים מקווים שהמשא ומתן בין הצדדים יסתיים בהצלחה. 

גם הקשר קאמיל ואצק מחזיק בשתי הצעות מפולין ומצ'כיה וסוכניו הזרים של הקשר הצ'כי צופים כי אחת ההצעות תסתיים בחתימה והשחקן ימצא בית חדש באירופה. 

כפי שפורסם בשבוע שעבר בספורט1 גם הבלם הולמאר אוילפסון זוכה להתעניינות מהולנד ומהליגה האנגלית השנייה אך טרם החל משא ומתן בין הצדדים. המאמן גיא לוזון שחזר מפגישת עבודה עם מוניוס בספרד קיבל אור ירוק להחתים את הקשר עומרי אלטמן והצפי שכבר בתחילת השבוע יוזמן השחקן עם נציגיו למשרדי מכבי חיפה בכדי לחתום בקבוצה. חיפה תשלם 100 אלף יורו להפועל תל אביב תמורת שחרור השחקן ותציע לו חוזה לארבע שנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי