במכבי חיפה מצפים שעומרי בן הרוש יחתום בשבוע הקרוב

מצהוב לאדום? בן הרוש
מצהוב לאדום? בן הרוש | צילום: עדי אבישי

הפערים בין הצדדים אומנם הצטמצמו, אבל הירוקים יבקשו תשובות ברורות מהמגן ובמקביל בודקים מגנים זר. במועדון מרוצים מהקהל, שהעמיד את הממוצעים הגבוהים בליגה

(גודל טקסט)

ראשי מכבי חיפה מתכוונים לשוחח כבר בתחילת השבוע עם סוכנו של עומרי בן הרוש ולהגיע עמו להסדר בכדי שהמגן שיחזור מחופשתו בשבוע הבא יגיע למשרדי המועדון ויחתום על חוזה בקבוצה.

זה לא סוד שהמאמן גיא לוזון מעוניין במגן מכבי תל אביב ואף העביר את הקלטות שלו למנהל הספורטיבי טוני מוניוס שאישר גם הוא את החתמתו. בכל מקרה בחיפה לא מתכוונים לתת לסאגה הזאת זמן רב ומקווים כי המגן יחתום כבר בשבוע הקרוב.

בכל מקרה, אם בן הרוש ישהה את החלטתו, בחיפה כבר בוחנים אפשרות להחתים מגן זר. "למוניוס יש מספיק שמות של מגנים זרים והכול תלוי בבן הרוש", אמרו בסביבת המועדון. בנוסף, כפי שפורסם אתמול בספורט1, המנהל הספורטיבי אישר להחתים גם את הקשר עומרי אלטמן וראשי הירוקים יקבעו פגישה עם נציגיו של השחקן בכדי להגיע להסכם.


האוהדים הירוקים. במועדון מרוצים מהם (ערן לוף)

בינתיים במכבי חיפה מרוצים מנתוני המנהלת לפיהם הקהל הירוק היה הקהל הטוב ביותר בעונה האחרונה ואוהדי הקבוצה היו אלה שבאו לעודד את קבוצתם בכמות הגדולה ביותר במשחקי הבית והחוץ. "תמיד ידענו שיש לנו את הקהל הטוב בליגה, ראשי המועדון עושים הכול בכדי לתת לקהל הנאה גדולה. לצערנו בשנים האחרונות התוצאות לא היו טובות אבל התקווה היא שכבר מהעונה הבאה נשתפר גם בקטגוריה הזאת" אמרו בקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי