העברות: רועי דיין בנצרת עילית, לרמן חתם בקטמון

רועי דיין
רועי דיין | אודי ציטיאט

חלוץ נתניה נודד לצפון, הבלם שעזב את קריית שמונה ירד ללאומית. וגם: חיזוק כפול לראשל"צ, יניב בריק מבוקש בהפועל חיפה, ברק לוי עשוי לעבור להפועל מרמורק

(גודל טקסט)

  כמו בעולם, גם הקבוצות בישראל כבר מתכוננות לפתיחת האימונים ומעוניינות לגבש את הסגלים עוד לפני פתיחת האימונים. ספורט1 מביא לכם את כל השמועות וההחתמות הרשמיות.


רשמי

מגן בני יהודה מאור קנדיל סיכם לשלוש שנים נוספות במועדון נעוריו. לידיעה המלאה. (אשר גולדברג)

יוגב לרמן, בלם עירוני קריית שמונה בעונה שעברה, חזר להפועל קטמון אותה עזב רק לפני שנתיים. "אני שמח להגיד שאני חוזר למקום שמרגיש לי כמו בית. היו לי הצעות נוספות, אבל החלטתי לחזור למקום שבו אני יכול להיות מאושר", אמר. (מיכאל וייסרמן)


לרמן מוצג. שב לקטמון, בשורותיה שיחק ב-2015/6 (דוברות המועדון)

*חלוץ מכבי נתניה בעונה שעברה, רועי דיין חתם בהפועל נצרת עילית מהלאומית. (מיכאל וייסרמן)

*חלוץ בני לוד והאיל מריסאת חתם בהפועל ראשון לציון. גם החלוץ הניגרי אוגו ששיחק בהפועל עפולה אשתקד הצטרף לקבוצה מעיר היין. (מיכאל וייסרמן)

* שרון זיסו, קשר בית"ר תל אביב/רמלה בעונה שעברה, חתם בהפועל רמת גן.


זיסו מצטרף לאריק בנאדו בהפועל רמת גן (דוברות המועדון)


מועמדים
עומר אצילי סיכם את כל תנאיו במכבי תל אביב וצפוי ביממה הקרובה לחתום רשמית לארבע שנים. לידיעה המלאה. (אשר גולדברג)

* שון וייסמן זומן למחנה האימונים של מכבי חיפה, אך עדיין לא ברור אם ילבש ירוק. מכבי נתניה רוצה אותו וכולם מחכים להחלטתו של המנהל הספורטיבי טוני מוניוס.

* הפועל חיפה הביעה עניין ביניב בריק, קשר היריבה העירוני מכבי חיפה שלא צפוי להמשיך במועדון. גם ג'ייקוב נג'וקו מעירוני קריית שמונה ומאוויס צ'יבוטה השייך למכבי תל אביב מועמדים לקבוצה, אך טרם התקבלה תשובה מקבוצותיהם. לידיעה המלאה (מיכאל וייסרמן)

* בני יהודה מעוניינת בשגיב יחזקאל, בתקווה שמכבי תל אביב תסכים להשאילו. גם דור פרץ, אליאל פרץ ודור ז'אן השייכים לצהובים על הכוונת. בנוסף, מגן הפועל באר שבע בן תורג'מן נמצא במו"מ מתקדם והציפייה שיחתום בימים הקרובים. לידיעה המלאה. (אשר גולדברג)

* מאמן הפועל מרמורק ניסן יחזקאל פנה לשוער ברק לוי וממתין להחלטה של ג'ורדי קרויף אם לשחררו ממכבי תל אביב. גם בלם בני יהודה פז בן ארי מעניין את מרמורק. (אשר גולדברג)

ברק לוי. ישוחרר למרמורק מהלאומית? (דני מרון)

*קשר עירוני ניר רמת השרון דניאל סלומון קיבל הצעה ממכבי נתניה. (מיכאל וייסרמן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי