יעקב בוזגלו תקף את ב"ש: מאור מתעסק בביטוח במקום להשתקם כראוי

יעקב בוזגלו
יעקב בוזגלו | דני מרון

אביו של הקשר בפוסט נוקב: "הוא עבר פציעות כאלה במכבי ת"א וליאז' ולא נאלץ להתעסק בביטוח. שלחתי מסרונים ולא נעניתי. חובתה של באר שבע לדאוג לו"

(גודל טקסט)

יום אחרי השקת ספרו "הילד ענק, האבא חיידק", יעקב בוזגלו פירסם הבוקר (חמישי) פוסט בו תקף את ההתנהלות של הפועל באר שבע כלפי שיקומו של מאור בוזגלו.

בוזגלו כתב: "מרגיז אותי לשמוע ולראות את מאור בוזגלו מתעסק בדברים לא לו. במקום להתעסק רק בשיקום, מאור מתעסק בביטוחים ובתשלומים. מועדון גדול נמדד גם בדאגה לשחקן בכל הפרטים הקטנים. פציעה דומה עבר מאור במכבי ת"א. פציעה קשה יותר עבר בסטנדארד ליאז'  ולא זכור לי שהתעסק בתשלומים ולא בביטוחים".

האב הזועם הוסיף: "אבקש להעמיד למאור את כל התנאים המתבקשים ולהחזיר אותו למצב בריאותי משביע רצון. חשוב שהקוראים יבינו שלפני המחשבה להעלות את הפוסט נשלחו לאנשי באר שבע מספר מסרונים שכרגיל תשובה לא נתנה. גם לא התייחסות. גילוי נאות רק אסי רחמים התייחס למסרון אחד וגם עם תשובה לא מספקת".


בוזגלו סיכם: "נכון שמאור סיים חוזה למרות זאת ואף זאת חובתה של באר שבע לטפל במאור עד להחלמתו המוחלטת. מקווה מאוד שהדברים יפתרו ללא תקשורת. זה בטח לא יוסיף כבוד לא לשחקן ולא למועדון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי