אלמוג בוזגלו מדוכדך, ייפגש עם אברמוב כדי לקבל שדרוג

אלמוג בוזגלו
אלמוג בוזגלו | דני מרון

הקשר מאוכזב מחוזהו, ייפגש יחד עם אביו והבעלים כדי לסגור קצוות. אבוקסיס ממתין להחלטות מכבי תל אביב בנוגע למושאלים למעט צ'יבוטה

(גודל טקסט)

קשר בני יהודה אלמוג בוזגלו מסתובב בימים האחרונים בפנים נפולות ובמצב רוח שפוף. בני יהודה לא שדרגה עדיין את החוזה כפי שהובטח לו ורק לאחרונה נקבעה פגישה לאחר שהבעלים ברק אברמוב ישוב מחו"ל עם אלמוג ואביו יעקב בוזגלו במטרה למציאת פתרון בנושא.

במקביל, המאמן יוסי אבוקסיס ממתין לחתימה הרשמית שעדיין לא בוצעה מול המגן בן תורג'מן כשגם מאור קנדיל המגן הימני לא חתם עד עכשיו על החוזה החדש.

אבוקסיס שאמור לצרף את הקונגולזי מאוויס צ'יבוטה כפי שפורסם בספורט1 ממתין למאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף כדי לקבל בהשאלה לפחות שני שחקנים מתוך הסגל הרחב של הצהובים. בעדיפות הראשונה נמצאים דור פרץ, שגיב יחזקאל ויונתן כהן.

לבני יהודה הובהר כי שום שחקן למעט מאוויס צ'יבוטה לא ישוחרר עד לאחר מחנה האימונים של מכבי תל אביב באוסטריה וייתכן שגם שני המשחקים הראשונים במוקדמות הליגה האירופית.


אבוקסיס וגוטמן, מחכים לחיזוק (דני מרון)

השוער אמיליוס זובאס והחלוץ נריוס ולסקיס יצטרפו ביום ראשון לאימונים וההמתנה היא להתפתחויות של זובאס מול שלוש קבוצות באירופה בהן גם אנדרלכט הבלגית שמגלות עניין בשוער.

בנושא אחר, הקבוצה תצא למחנה אימונים בבולגריה בין ה-27 ביוני ל-5 ביולי במתקן האימונים של ההתאחדות הבולגרית. הכתומים יפגשו למשחקי אימון את צ'רנו מורה וספטמברי סופיה העולה החדשה בבולגריה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי