רשמי: עומר אצילי חתם במכבי ת"א לארבע שנים

עומר אצילי במדי מכבי תל אביב
עומר אצילי במדי מכבי תל אביב | מכבי תל אביב

קשר גרנאדה עבר לקריית שלום תמורת כמיליון יורו ויצטרף למחנה באוסטריה: "מקווה לעזור לקבוצה לחזור למקומה הטבעי". מיץ' גולדהאר: "היכולות שלו יסייעו בעתיד הקרוב והרחוק". ילבש את החולצה מספר 7

(גודל טקסט)
העסקה הכי נוצצת הקיץ הושלמה והוכרזה רשמית. עומר אצילי נרכש על ידי מכבי תל אביב מגרנאדה וחתם לארבע השנים הבאות עם אופציה לעונה נוספת.


בדומה לברק יצחקי שחתם על הארכת חוזה לעונה נוספת ושחקני הנבחרות שמצטרפים באיחור, הוא ימריא ביום רביעי בשעות הבוקר לאוסטריה ויצטרף לחבריו החדשים במחנה האימונים. יש לציין שעומר אצילי ילבש את החולצה מספר 7 – איתה כל כך מזוהה בצהוב בשנים האחרונות ערן זהבי.


"אני מאושר לחתום במכבי ת"א ולשוב הביתה", אמר עומר אצילי לאתר הרשמי, "מצפה כבר להגיע לאימון הראשון. אני מקווה לעזור לקבוצה לחזור למקומה הטבעי". הקשר ישתכר כ-600 אלף יורו לעונה, כאשר מכבי תל אביב שילמה עבורו כמיליון יורו למועדון הספרדי.


הבעלים של המועדון מיץ' גולדהאר אמר לאתר הרשמי: "עומר הוא שחקן שהיה על הרדאר שלנו משך זמן זמן רב ואנחנו שמחים להפוך אותו להחתמה הראשונה של הקיץ. אנו בטוחים כי היכולות שלו יסייעו למכבי תל אביב בעתיד הקרוב והרחוק". 


אצילי בן ה-24 כידוע החל את דרכו במחלקות הנוער של מכבי תל אביב ושיחק בקבוצה עד גיל 16, אז עזב לראשון לציון ובקבוצת הבוגרים שלה שיחק במשך שנתיים – ב-2011/12 רשם את הופעת הבכורה כמחליף בליגת העל מול בית"ר ירושלים ושנה לאחר מכן היה שחקן הרכב בשורות הכתומים בליגה הלאומית. בקיץ 2013 נרכש על ידי בית"ר ירושלים ולאחר שלוש שנים, כשבשיאו הוא הופך לכוכב הקבוצה וקפטן המועדון. בקיץ שעבר הוא עזב לגרנאדה תמורת סעיף שחרור בגובה 750 אלף יורו, אולם שיחק בליגה הספרדית רק 315 דקות – 72 דקות היו לו בשנת 2017 בקבוצה שירדה לליגת המשנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי