קרויף: היה חשוב לבחון את הצעירים והמושאלים

מכבי תל אביב טרנצ'ין
מכבי תל אביב טרנצ'ין | טוויטר

מכבי תל אביב בחנה את שחקני הספסל במשחק ההכנה, שהסתיים ב-1:1 מול טרנצ'ין הסלובקית. שלומי אזולאי: "אני שמח לחזור למועדון, הפנים למשחק החשוב בשבוע הבא". צפו בתקציר

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ערכה היום (שלישי), ניסוי כלים ראשון לעונת 2017/2018, כשסיימה ב-1:1 עם טרנצ'ין הסלובקית במשחק ידידות במסגרת מחנה האימונים באוסטריה.


ג'ורדי קרויף, שעמד לראשונה על הקווים בקדנציה החדשה, פתח עם הרכב צעיר שחוזק באוסקר סקאריונה וארון שוינפלד, ובהמשך המשחק שותפו עוד שחקנים.



הצהובים יזמו לאורך המחצית הראשונה, אך בדקה ה-52 כבש חמזה צ'טאקוביץ' לזכות הסלובקים, ונתן את האות ללחץ מצד טרנצ'ין. בדקה ה-75 הציל שלומי אזולאי ממבוכה עם שער משלו.


ג'ורדי קרויף ועוזריו (מכבי ת
ג'ורדי קרויף ועוזריו (מכבי ת"א, האתר הרשמי)


ג'ורדי קרויף: "הדבר החשוב ביותר היה לראות שחקנים שחזרו מהשאלה. כמו כן, זו הייתה הזדמנות לראות שחקנים צעירים, ואיך הם מסתגלים למשחקים מהסוג הזה. ניסינו לחלק את השחקנים לשתי מחציות. השחקנים הגיעו בצורה טובה למשחק. רצינו שיבינו את הדברים הבסיסיים שציפינו מהם, כדי שיקבלו דקות משחק נוספות במשחקים הבאים. הם שיחקו בחופשיות והוכיחו את מקומם בסגל. אנחנו מתאמנים רק ארבעה ימים, וזה מוקדם מדי לבוא לשחקנים בדרישות". 


כובש שער השוויון, שלומי אזולאי: "הרגשה טובה מאוד לחזור לאחר עונת השאלה, אני שמח לחזור למכבי תל אביב. היה משחק יחסית בסדר, כמובן שאנחנו נצטרך עוד להשתפר. אני מכיר את רוב הקבוצה משנה שעברה, חבר'ה ממש טובים. העיקר עכשיו להמשיך להשתפר, ולעבוד קשה במחנה. הפנים קדימה למשחק החשוב שלנו בשבוע הבא".


קיארטנסון נגד טרנצ'ין
קיארטנסון נגד טרנצ'ין (האתר הרשמי של מכבי תל אביב)


הרכב: דניאל טננבאום, שון גולדברג, דן גלזר, דור פרץ, מתן בלטקסה, אליאל פרץ, תומר אלטמן, אוסקר סקאריונה, אילון אלמוג, יונתן כהן, ארון שוינפלד.


שותפו: דניאל פרץ, יובל שפונגין, שרן ייני, פדי נג'אר, שון גולדברג, מרסלו דוס סנטוס, עדן קארצב, שלומי אזולאי, שגיב יחזקאל, יונתן כהן, וידאר קיארטנסון.






מהלך המשחק

דקה 3: אוסקר סקאריונה פתח בסערה עם מבצע אישי. הארגנטינאי פרץ לרחבה ובעט שטוח, אלא שצדי שוערם של הסלובקים היה במקום.


דקה 11: יונתן כהן דהר באגף הימני והגביה לרחבה. אילון אלמוג נגח אך החמיץ.


דקה 32: אילון אלמוג קיבל כדור מצוין מדור פרץ ברחבה. החלוץ הוכשל על ידי צדי, מה שלא הרשים את השופט שלא שרק לפנדל.


דקה 52, 0:1 לטרנצ'ין: חמזה צ'טאקוביץ' חטף כדור סמוך לרחבה, ובעט פנימה.


דקה 75, מכבי ת"א השוותה ל-1:1: שלומי אזולאי השווה מקרוב אחרי טעות בהגנת הסלובקים.


מכבי תל אביב במהלך המשחק נגד טרנצ'ין
מכבי תל אביב במהלך המשחק נגד טרנצ'ין (האתר הרשמי של מכבי תל אביב)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי