"רציתם שאצילי יתחיל מחדש בבית"ר וירוויח 50 אלף דולר?"

עומר אצילי במדי מכבי תל אביב
עומר אצילי במדי מכבי תל אביב | מכבי תל אביב

רונן קצב, סוכנו של הרכש של מכבי ת"א, על הטענות על המחיר הגבוה: "חיים בענן", ועקץ: "לקנות 50% מכרטיס של שחקן מהליגה זה טוב?". וגם: הוויתור הכספי של זהבי. צפו בתמונות הראשונות של אצילי מאוסטריה

(גודל טקסט)
"ערן זהבי היה בליגה האיטלקית וחזר לישראל בשביל תנאים פחות טובים. הוא ויתר על כסף בשביל לחתום במכבי תל אביב. אחר כך, כשהוא הצליח, הגיע השדרוג בשכרו", כך סיפר רונן קצב, סוכנם של עומר אצילי וקפטן נבחרת ישראל, בראיון לתכנית הספורט של 103 FM לאחר שנשאל האם זכור לו מקרה של שחקן שיצא לאירופה וחזר לליגת העל תמורת שכר נמוך יותר.


התקופה של אצילי בספרד: "עומר הוכיח בחצי השנה האחרונה שלו בבית"ר ירושלים שהוא שחקן כדורגל מצוין ולכן הוא קיבל הצעה מהליגה הספרדית. גם אם אתה לא מצליח שם, אתה מבוקש בישראל. המטרה הייתה להשתלב אבל מה אתם רוצים, שהוא יתחיל שוב מחדש בבית"ר ב-50 אלף דולר? אני יכול לומר לכם שעומר היה מבוקש גם מחוץ לישראל. אולי זה הקשרים שלי, אבל הוא שחקן מצוין".




מיעוט הדקות בגרנאדה: "הוא לא קיבל הזדמנות רצינית. הזדמנות רצינית עבורי זה שלושה או ארבעה משחקים רצופים בהרכב. אנחנו יוצאים מספרד בתחושת תסכול יותר מאשר כישלון. טוני אדמס, שמונה למאמן גרנאדה לקראת סיום העונה, אמר לי שהוא לא ראה אותו כל העונה משחק ובגלל זה הוא לא קיבל הזדמנות. תבינו, הקבוצה הזו נכשלה באופן טוטאלי. יש שם שחקנים שהגיעו בהשאלות מיונייטד וברצלונה והם לא חוזרים לקבוצות שלהם. זה כישלון גדול".



"מיליון יורו על חמישים אחוז מהכרטיס, זה יותר טוב?" (דני מרון)


תג המחיר: "היה לאצילי ביקוש רב. תרימו טלפון לאלונה ברקת ויעקב שחר ותשאלו אותם למה הם רצו את עומר. רגע, לשלם מיליון יורו על שחקנים ישראלים שמשחקים בליגת העל זה יותר טוב? מיליון יורו על חמישים אחוז מהכרטיס. אצילי חזר לארץ במחיר שוק. גרנאדה קיבלה בחזרה את מה שהיא שילמה לבית"ר ירושלים".


חוזה לארבע שנים: "שחקן שלא מספק תוצאות נותנים לו בעיטה בתחת. מי שטוב, מתקדם ומשתדרג בשכר. לשחקנים הישראלים יש שוק כי השוק לא מספיק טוב. עומר אצילי, לכל דעות, שחקן מצוין. אנשים שוכחים שהוא סחב את בית"ר ירושלים למקום מאוד גבוה. מדובר בשחקן כדורגל מאוד מוכח ומבוקש. כל שחקן שהיה מקבל הצעה מספרד היה הולך על זה".


על כך ששחקנים ישראלים יוצאים לאירופה כשהם לא בשלים: "השחקן הישראלי אף פעם לא מוכן לאירופה. אתם צריכים להבין את זה. הליגה שלנו לא מכינה אותם לזה. העניין הוא האם אתה יכול לצאת מכאן ולהשתלב. אנחנו חיים בענן שהשחקנים כאן טובים והליגה מעולה. אנחנו מפסידים 3:0 לנבחרת שהשחקנים שלה משחקים בליגות בכירות ואנחנו בהלם ובשוק. שחקן שיוצא מישראל מתחיל הכל מאפס".


"היה לעומר אצילי ביקוש גם מחוץ לישראל" (אינסטגרם)



אצילי הצטרף לחבריו במחנה באוסטריה

שעות ספורות לאחר החתימה הרשמית ועומר אצילי כבר הצטרף לחבריו במחנה האימונים באוסטריה. בהמשך אף הספיק להשתתף חלקית באימון ולצפות בחבריו ב-1:1 עם טרנצ'ין.


עומר אצילי (באדיבות האתר הרשמי של מכבי ת



אצילי לצד יצחקי ובן חיים (מכבי ת

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי