אור אינברום חתם בגנט, אשדוד רכשה את אלחמיד

אור אינברום
אור אינברום | צילום: פייסבוק

יום עמוס לקבוצתו של רן בן שמעון. הקשר, שהיה מבוקש אצל הפועל באר שבע, עבר במפתיע. קבוצתם של סייף וגרשון שילמה 2.1 עבור 50% מכרטיסו. ממנה נרכש הבלם. גם מאוריסיו מק"ש הצטרף

(גודל טקסט)
 מ.ס אשדוד הודיעה הערב (שלישי) שהקשר המוכשר אור אינברום חתם לארבע שנים בגנט וישחק בשורותיה כבר בעונה הקרובה. מקורבים לעסקה שוחחו עם ספורט1 וטענו כי מ.ס אשדוד תקבל מגנט 2.1 מיליון יורו בעבור 50% מכרטיסו של הקשר. במקביל הקבוצה רכשה מהקבוצה הבלגית את כרטיסו של חאתם עבד אלחמיד.


בנוסף, הדרומיים רכשו מעירוני קריית שמונה את החלוץ הברזילאי מאוריסיו קורדיירו והחתימו אותו לשלוש שנים.  השחקן, שחתם בקבוצה מהצפון בינואר 2016 והושאל מיד לאשדוד. בעונה החולפת שותף ב-25 משחקי ליגה בק"ש וכבש שני שערים.





אינברום בן ה-21 גדל במחלקת הנוער של מכבי קריית גת, אך בגילאים הצעירים הגיע לאקדמיה של אשדוד. כבר ב-2014 ערך את הופעת הבכורה בקבוצה הבוגרת ומאז הספיק לכבוש 21 שערי ליגה. בעונת 2015/16 הבקיע 14 פעמים והיה מלך השערים של הקבוצה במסגרת ליגת העל.


KAA Gent legt jonge Israelische flankaanvaller Lior Inbrum onder contract. https://t.co/kyKBaRl4mzpic.twitter.com/Dc1sEQCso4

— KAA Gent (@KAAGent) June 20, 2017


אינברום מצטרף למושבה הישראלית בגנט הכוללת את קני סייף ורמי גרשון, כשרק אמש אופיר דוידזאדה עשה את הדרך ההפוכה וחזר למכבי תל אביב. גנט זכתה באליפות בלגיה ב-2015/16. הקשר יהיה הישראלי השביעי במועדון הבלגי בעשור האחרון, אחרי שגילי ורמוט, שלומי ארבייטמן וחאתם עבד אלחמיד גם כן שיחקו בקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי